Kamalimmat mahdolliset hääleikit?
Hääparilta tuli ehdoton käsky että ei hääleikkejä. Tietenkään ei siis oikeasti suunnitella niitä, mutta ajateltiin kaasojen ja bestmanien kesken tehdä pientä jäynää ja saada pariskunta hetkeksi luulemaan että on kuitenkin järjestetty jotain. Eli mitkä hääleikit on kaikkein kamalimpia, sellaisia että et ikinä haluaisi niitä hääparina tai vieraana?
Kommentit (94)
Tämän päivät nuoret aikuiset kykenevät sentään heittäytymään. Heillä on elämäniloa ja osaavat laittaa itsensä likoon. Ei ole niin pieniä juhlia, missä ei voitaisi leikkiä, kilpailla ja hassutella.
Vierailija kirjoitti:
Eräissä häissä morsiamen ryöstö ei mennyt ihan putkeen.
Morsmaikku ryöstettiin ja vietiin ulos. Sulhon piti (olisi pitänyt) kerätä kolehti vierailta ja "ostaa" morsian takaisin.
Noh...sulhoa ei ilmeisesti kiinnostanut leikki, ja hän lähti parin muun äijän kanssa tupakalle ja oli siellä niin pitkään, että sekä ryöstäjät, että morsian kyllästyivät olemaan ulkona. Tulivat sisälle ja olivat, kuten koko hääväki, todella noloina. Ja tulihan se sulhanenkin viimein sisälle ja oli sitten vaan, että aijaa, ei hän tiennyt, että olisi mitään pitänyt tehdä. Morsian oli tosi kiukkuinen ja varmaan häpeissäänkin.
No, nämä erosivat, oliko parin lapsen jälkeen, max 5v. naimisissa.
Siinäs näet, ei kannata lähtee turhiin leikkeihin, niistä ei ole kuin haittaa.
Haluatte saada parin luulemaan, että leikkejä on tulossa. Saattaa onnistuakin, ovathan he jo luulleet teitä ystävikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräissä häissä morsiamen ryöstö ei mennyt ihan putkeen.
Morsmaikku ryöstettiin ja vietiin ulos. Sulhon piti (olisi pitänyt) kerätä kolehti vierailta ja "ostaa" morsian takaisin.
Noh...sulhoa ei ilmeisesti kiinnostanut leikki, ja hän lähti parin muun äijän kanssa tupakalle ja oli siellä niin pitkään, että sekä ryöstäjät, että morsian kyllästyivät olemaan ulkona. Tulivat sisälle ja olivat, kuten koko hääväki, todella noloina. Ja tulihan se sulhanenkin viimein sisälle ja oli sitten vaan, että aijaa, ei hän tiennyt, että olisi mitään pitänyt tehdä. Morsian oli tosi kiukkuinen ja varmaan häpeissäänkin.
No, nämä erosivat, oliko parin lapsen jälkeen, max 5v. naimisissa.
Siinäs näet, ei kannata lähtee turhiin leikkeihin, niistä ei ole kuin haittaa.
En ymmärrä tuota vierailta rahan kerjäämistä jonkun leikin yhteydessä. Vaikka kuinka vapaaehtoista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa selväpäinen häävieras vaihtaisi ne kännisten bestmanin ja appiukon puheet vaikka Kimblen pelaamiseen.
Ja kun selvät aikuiset leikkii pakosta, niin se vasta myötähäpeää tuo.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaas eurokossu palkinnoksi sille kuka imitoi Huutokauppakeisaria parhaiten. Saatte niin hauskat ja ratkiriemukkaat häät, jotta kaikki vieraat nauravat maha kippurassa vielä senkin jälkeen kun hääparikin on jo vuoden jälkeen eronnut.
Voisi morsiammelta kysyä onko sulla tavaralle joku hinta mietittynä?
Vierailija kirjoitti:
Inhottava leikki on sellainen, kun naisvierailta sidotaan silmät ja heidän on arvattava kenen miesvieraan penistä heille tarjotaan suuhun. Yök.
Yhtä hauska kuin 'kymmenen vittua lintulaudalla' -leikki.
Kyllä ne on parhaat häät, missä sekä morsiuspari että kaverit osaa heittäytyä hassutteluun! Se onnistuu jos hääpari on nuoria ja häissä on yleensäkin nuorisoa, jotka ovat suunnitelleet juttuja jo etukäteen. Ja sellaisia karismaattisia huumorityyppejä, eikä tosiaankaan mitään alkoholia siinä tarvita. Nehän viihdyttävät käytännössä muita vieraita, joiden ei tarvitse osallistua ellei halua.
Se on kiva ohjelmanumero, jossa leikinohjaaja pyytää vieraita nousemaan seisomaan vuorollaan.
Ne jotka ovat morsiamen työkavereita
Ne jotka ovat sulhasen lapsuuden ystäviä
Ne jotka ovat panneet morsianta
Ne jotka panneet sulhasen kanssa jne.
Vihkiminen maistraatissa pelastaa hääleikeiltä,
Vierailija kirjoitti:
Haluatte saada parin luulemaan, että leikkejä on tulossa. Saattaa onnistuakin, ovathan he jo luulleet teitä ystävikseen.
Jep. Siinä on leikkimistä kerrakseen kun vieraat uskottelevat avioparin olevan rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaas eurokossu palkinnoksi sille kuka imitoi Huutokauppakeisaria parhaiten. Saatte niin hauskat ja ratkiriemukkaat häät, jotta kaikki vieraat nauravat maha kippurassa vielä senkin jälkeen kun hääparikin on jo vuoden jälkeen eronnut.
Voisi morsiammelta kysyä onko sulla tavaralle joku hinta mietittynä?
Jos sinun käsitys hääleikeistänon tuota tasoa, niin en yhtään ihmettele ettet osaa niitä arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottava leikki on sellainen, kun naisvierailta sidotaan silmät ja heidän on arvattava kenen miesvieraan penistä heille tarjotaan suuhun. Yök.
Yhtä hauska kuin 'kymmenen vittua lintulaudalla' -leikki.
Meidän häissä piti pelata yhdeksällä, kun kaaso oli jo sammunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaas eurokossu palkinnoksi sille kuka imitoi Huutokauppakeisaria parhaiten. Saatte niin hauskat ja ratkiriemukkaat häät, jotta kaikki vieraat nauravat maha kippurassa vielä senkin jälkeen kun hääparikin on jo vuoden jälkeen eronnut.
Voisi morsiammelta kysyä onko sulla tavaralle joku hinta mietittynä?
Morsian voisi sitten leikkisästi sanoa, että sulla ei kuitenkaan ole antaa kakskymppisestä takaisin.
Citylegenda kertoo morsiamesta, joka oli ryöstetty ja kääritty painavaan mattoon. Kun morsian palautettiin, havaittiin hänen tukehtuneen kuoliaaksi. Itku pitkästä ilosta?
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva ohjelmanumero, jossa leikinohjaaja pyytää vieraita nousemaan seisomaan vuorollaan.
Ne jotka ovat morsiamen työkavereita
Ne jotka ovat sulhasen lapsuuden ystäviä
Ne jotka ovat panneet morsianta
Ne jotka panneet sulhasen kanssa jne.
Mitäs kivaa siinä on, että vihkipappi ei pääse istumaan ollenkaan?
Miehen serkun isoissa häissä oli mm. piiritanssia. En tykännyt ollenkaan. 😵🥴🥵
Vierailija kirjoitti:
Citylegenda kertoo morsiamesta, joka oli ryöstetty ja kääritty painavaan mattoon. Kun morsian palautettiin, havaittiin hänen tukehtuneen kuoliaaksi. Itku pitkästä ilosta?
Kyse taisi olla kuitenkin eiralaisesta avioerosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkisynnytys olisi hauska. Sillai että kaasolla on muka maha paksuna ja sitten hameen alta vetäistäänkin verinen pakastebroileri joka tarjoillaa hääväelle ateriaksi.
Ja just tällaisten takia kiitos ei. Vaikka minulla loistava huumorintaju onkin.
Ihminen joka suureen ääneen mainostaa omaa huumorintajuaa, on yleisesti se kaikkein vähiten huumorista mitään ymmärtävä. Sinä voit toki olla poikkeus.
Älkää leikkikö niitä vanhoja puhkikuluneita leikkejä vaan keksikää freesejä leikkejä mitkä sopivat mielensäpahoittajille ja juopolle enolle.