Rydman on seuraavien vaalien vaalikuningas
Kommentit (63)
Oli tai ei, niin tämä oli viimeinen kerta kun istuu hallituksessa.
Menee näyttämään pippeliä Lapasen lasten ikkunan taa, ja pyytää ajelulle.
Vaalien ääniharava tulee yleensä Helsingistä, eli Rydman se tietysti tulee olemaan.
Voi ollakkin. Mitä limaisempi, tyhmempi, "lapsirakkaampi" ja haitallisempi suomelle oleva persu, persu äänestää silmät kiiluen.
Mitää tämä kertoo persuista?
Ei Suomessa ole niin paljon Michael Jackson faneja
Vierailija kirjoitti:
Vaalien ääniharava tulee yleensä Helsingistä, eli Rydman se tietysti tulee olemaan.
Toivottavasti ei saa ainuttakaan ääntä, mokoma sanonko mikä.
Joo sano mun sanoneeni myös. Peli mennyt politiikassa vähän kuin joku selviytyjät formaatiksi. Yritetään kokoajan savustaa kentältä eli voisi ajatella, että on ns. merkittävä tekijä.
Minun ääneni ainakin saa, selkärankainen ja rohkea, joka pysyy sanojensa takana, eikä ole mikään tuuliviiri, niin kuin esim Orpo. Järkevä poliitikko, joka oikeasti ajattelee kansanparasta ja tekee sen eteen parhaansa.
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Rydman tai Keskisarja, harmi kun ei voi äänestää molempia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää ole se pedofiili ?
Älä jaksa, asia tutkittiin suurennuslasien kanssa, mutta mitään asiaan viittaavaa ei löydetty, kuten vasemmistoliiton ja demarien poliitikkojen touhuista joista ovat saaneet tuomiot.
Rydman voi saada nuorten tyttöjen ääniä?
Mikä poliittinen suojatyöpaikka persu Rydmannilla on vaalien jälkeen tähtäimessään?
Voi hyvinkin olla että Rydman saa ensi kevään. eduskuntavaaleissa enemmän henkilökohtaisia ääniä kuin samassa vaalipiirissä oleva Minja Koskela.
Vierailija kirjoitti:
Rydman tai Keskisarja, harmi kun ei voi äänestää molempia.
Näin on, molempi parempi. Selkärankaisia viisaita poliitikkoja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Minun ääneni ainakin saa, selkärankainen ja rohkea, joka pysyy sanojensa takana, eikä ole mikään tuuliviiri, niin kuin esim Orpo. Järkevä poliitikko, joka oikeasti ajattelee kansanparasta ja tekee sen eteen parhaansa.
Meiltäkin tulee kaksi ääntä Rydmanille.
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Ihmettelen jos ei ole. Rehti mies!