Oikea syy miksi Starmer joutui eroamaan
Työväenpuolueen alamäkeä on selitetty jollain naurettavilla "Hallituksen talouspolitiikka ja monet vaalilupausten vastaiset päätökset (kuten eläkeläisten talvituista leikkaaminen ja vammaisetuuksien heikennykset) aiheuttivat kritiikkiä sekä kansalaisilta että omilta kansanedustajilta. [1, 2]"
TODELLINEN syy on brittien kykenemättömyys padota valtavaa massamuuttoa kehitysmaista ja se, että briteissä poliisi valvoo "ajatusrikoksia" netissä ja ihmisiä oikeasti tuomitaan vankilaan "vääristä" sanoista sosmediassa.
Sama varmaan koko euroopassa edessä kun ajatusrikoksista aletaan rankaisemaan vielä enemmän.
Kommentit (9)
Näin. Tästä ei saa puhua, koska woke.
Eikö jo kouluissa voisi opettaa mitkä ovat niitä kiellettyjä sanoja tulevaisuudessa?
Vai opetetaanko jo??
Vierailija kirjoitti:
Eikö jo kouluissa voisi opettaa mitkä ovat niitä kiellettyjä sanoja tulevaisuudessa?
Vai opetetaanko jo??
No, voisiko vaikka kyseenalaistaa musliminaisten kaapuun pukemisen ja miksi se pitää tehdä ja onko se vapaaehtoista vai tuleeko muuten raippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jo kouluissa voisi opettaa mitkä ovat niitä kiellettyjä sanoja tulevaisuudessa?
Vai opetetaanko jo??
No, voisiko vaikka kyseenalaistaa musliminaisten kaapuun pukemisen ja miksi se pitää tehdä ja onko se vapaaehtoista vai tuleeko muuten raippaa.
Erittäin kiellettyä. Yksi kielletty sana on väestönvaihto, tuli tässä mieleen.
Onhan näitä suomi-ämmiäkin siirtynyt islamiin ja vapaaehtoisesti vetäneet säkin päälleen.:)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
100% aitoa perussuomalaista peppukipua
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Britannia ja koko eurooppa on etelä-afrikan tiellä. Kumarrellaan tulijoille ja otetaan alkuperäisväestöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jo kouluissa voisi opettaa mitkä ovat niitä kiellettyjä sanoja tulevaisuudessa?
Vai opetetaanko jo??
No, voisiko vaikka kyseenalaistaa musliminaisten kaapuun pukemisen ja miksi se pitää tehdä ja onko se vapaaehtoista vai tuleeko muuten raippaa.
Niin millä ne perustelee sen kaavuttamisen?
Just näin. Entinen suurin imperiumi on nykyään groomin-jengien valloittama kehitysmaa.