Lue keskustelun säännöt.
Mistä Helsingissä hyvää kalkkunaa siivuina? Stockan ei ole niin hyvää.
21.12.2011 |
Monet myyvät vain kokonaisia, mutta en tarvitse niin paljon. Kiitos!!
Kommentit (2)
Nyt piti saada kalkkunaa, ei kanaa.
Siivuta oma perseesi. Siitä kyllä piisaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siitä kyllä piisaa!