Ihan sama mitä SDP haaveilee, kun Orpon Kokoomus ei lähde murentamaan tämän hallituksen päätöksiä
Näin kävi Rinteen hallitusta muodostettaessa ja niin käy nytkin.
Kommentit (20)
Pidetään koko Suomi asuttuna plaa plaa plaaa...
......maakuntien Suomi tarttee lissää rahhoo...lissää veroja joita jakaa maakuntien kepunisteille...ja sote-päälliköille...
Orpoon ei ole luottamista kun tuota kiinnostaa enemmän muiden poliitikkojen ja puolueiden miellyttäminen kuin järkevien päätösten tekeminen tai pitäminen.
Vierailija kirjoitti:
SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.
Vasemmistoliitto irtaantui velkajarrusta niin miten voi olla tekemässä päätöksiä mm velanotosta? Ei voi olla. On suuri virhe jos vasemmistoliitto otetaan hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.
Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.
Niin no, kokoomushan sanoi, että tämä hallitus tekee sellaisia päätöksiä, joita on mahdoton perua.
Ei kuulosta kovin demokraattiselta. Mutta sellaisia oikeiston puolueet nykyään on, meillä ja muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.
Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.
Kepu ei lähde tähän koalition usko pois.Kok,PS KEPU KD siinä seuraava,Purra 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.
Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.
Kepu ei lähde tähän koalition usko pois.Kok,PS KEPU KD siinä seuraava,Purra 1
Jos joku puolue ottaa persut seuraavaan hallitukseen mainehaittaa tekemään, on sekaisin päästään.
Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!
En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.
Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.
Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!
Vierailija kirjoitti:
Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!
En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.
Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.
Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!
Siellä joku haaveilee tyranniasta 😄
Sitähän ei teille anneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!
En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.
Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.
Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!
Siellä joku haaveilee tyranniasta 😄
Sitähän ei teille anneta.
Milläs otatte? Ku teitä ei vaan oo tarpeeks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!
En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.
Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.
Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!
Siellä joku haaveilee tyranniasta 😄
Sitähän ei teille anneta.
Milläs otatte? Ku teitä ei vaan oo tarpeeks.
Odota vaan rauhassa ensi vaaleja.
Ennusteen mukaan persuilta lähtee 15 paikkaa eduskunnassa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!
En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.
Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.
Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!
Siellä joku haaveilee tyranniasta 😄
Sitähän ei teille anneta.
Milläs otatte? Ku teitä ei vaan oo tarpeeks.
Odota vaan rauhassa ensi vaaleja.
Ennusteen mukaan persuilta lähtee 15 paikkaa eduskunnassa 😄
Mutta oikeiston kannatus silti reilusti yli 50 prossaa. Kyllä sieltä kolme ministeripaikkaa irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.
Ei kepu lähde vassareitten aisuriksi enää ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.
Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.
Kepu ei lähde tähän koalition usko pois.Kok,PS KEPU KD siinä seuraava,Purra 1
Jos joku puolue ottaa persut seuraavaan hallitukseen mainehaittaa tekemään, on sekaisin päästään.
Juuri noin sanottiin viime vaalien jälkeen.
Huomaatko että vedät ihan tunteella tota asiaa
EK:n käsi on niin syvällä Urpon perseessä, että taitaa olla puolueineen oppositiossa ensi kauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.
Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.
Kepu ei lähde tähän koalition usko pois.Kok,PS KEPU KD siinä seuraava,Purra 1
Jos joku puolue ottaa persut seuraavaan hallitukseen mainehaittaa tekemään, on sekaisin päästään.
Juuri noin sanottiin viime vaalien jälkeen.
Huomaatko että vedät ihan tunteella tota asiaa
Silmienvenyttelyt tuli sen jälkeen. Hyi teitä.
SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.