Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sama mitä SDP haaveilee, kun Orpon Kokoomus ei lähde murentamaan tämän hallituksen päätöksiä

Vierailija
25.05.2026 |

Näin kävi Rinteen hallitusta muodostettaessa ja niin käy nytkin.

 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.

Vierailija
2/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään koko Suomi asuttuna plaa plaa plaaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......rahaa on........

Vierailija
4/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikutí uikutí

Vierailija
5/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

......maakuntien Suomi tarttee lissää rahhoo...lissää veroja joita jakaa maakuntien kepunisteille...ja sote-päälliköille...

Vierailija
6/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpoon ei ole luottamista kun tuota kiinnostaa enemmän muiden poliitikkojen ja puolueiden miellyttäminen kuin järkevien päätösten tekeminen tai pitäminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.

Vasemmistoliitto irtaantui velkajarrusta niin miten voi olla tekemässä päätöksiä mm velanotosta? Ei voi olla.  On suuri virhe jos vasemmistoliitto otetaan hallitukseen.

Vierailija
8/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.

Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kokoomushan sanoi, että tämä hallitus tekee sellaisia päätöksiä, joita on mahdoton perua.

Ei kuulosta kovin demokraattiselta. Mutta sellaisia oikeiston puolueet nykyään on, meillä ja muualla.

Vierailija
10/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.

Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.

Kepu ei lähde tähän koalition usko pois.Kok,PS KEPU KD siinä seuraava,Purra 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.

Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.

Kepu ei lähde tähän koalition usko pois.Kok,PS KEPU KD siinä seuraava,Purra 1

Jos joku puolue ottaa persut seuraavaan hallitukseen mainehaittaa tekemään, on sekaisin päästään.

Vierailija
12/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!

 

En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.

 

 

Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.

 

Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!

 

En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.

 

 

Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.

 

Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!

Siellä joku haaveilee tyranniasta 😄

Sitähän ei teille anneta.

Vierailija
14/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!

 

En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.

 

 

Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.

 

Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!

Siellä joku haaveilee tyranniasta 😄

Sitähän ei teille anneta.

Milläs otatte? Ku teitä ei vaan oo tarpeeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!

 

En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.

 

 

Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.

 

Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!

Siellä joku haaveilee tyranniasta 😄

Sitähän ei teille anneta.

Milläs otatte? Ku teitä ei vaan oo tarpeeks.

Odota vaan rauhassa ensi vaaleja.

Ennusteen mukaan persuilta lähtee 15 paikkaa eduskunnassa 😄

Vierailija
16/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Suomessa ei enää äänestämällä vaihdu valta! Vihervassareiden kannatus nytkin gallup-huipussa vain 40%. Vaikka se olisi 45, niin sitä politiikkaa ei ole pakko tehdä!

 

En näe sitä tulevaisuutta, että vihervasemmiston kannatus olisi yli 50 eli meidän ei todellakaan tarvitse luopua vallasta.

 

 

Homma kosahtaa korkeintaan siihen, että oman edun nimissä ei suostuta hallitukseen, jos tulee huono vaalitulos omalla puolueelle ja halutaankin mennä oppositioon kasvattamaan kannatusta välittämättä isänmaan asioista.

 

Ei anneta enää valtaa pois! Se kuuluu meille!

Siellä joku haaveilee tyranniasta 😄

Sitähän ei teille anneta.

Milläs otatte? Ku teitä ei vaan oo tarpeeks.

Odota vaan rauhassa ensi vaaleja.

Ennusteen mukaan persuilta lähtee 15 paikkaa eduskunnassa 😄

Mutta oikeiston kannatus silti reilusti yli 50 prossaa. Kyllä sieltä kolme ministeripaikkaa irtoaa.

Vierailija
17/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.

Ei kepu lähde vassareitten aisuriksi enää ikinä

Vierailija
18/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.

Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.

Kepu ei lähde tähän koalition usko pois.Kok,PS KEPU KD siinä seuraava,Purra 1

Jos joku puolue ottaa persut seuraavaan hallitukseen mainehaittaa tekemään, on sekaisin päästään.

Juuri noin sanottiin viime vaalien jälkeen.

Huomaatko että vedät ihan tunteella tota asiaa

Vierailija
19/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EK:n käsi on niin syvällä Urpon perseessä, että taitaa olla puolueineen oppositiossa ensi kauden.

Vierailija
20/20 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP, Keskusta, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP.

Sdp, Keskusta , Vihreät, RKP. Riittääkö pohjaksi. Yksi Harkimon puolueesta.

Kepu ei lähde tähän koalition usko pois.Kok,PS KEPU KD siinä seuraava,Purra 1

Jos joku puolue ottaa persut seuraavaan hallitukseen mainehaittaa tekemään, on sekaisin päästään.

Juuri noin sanottiin viime vaalien jälkeen.

Huomaatko että vedät ihan tunteella tota asiaa

Silmienvenyttelyt tuli sen jälkeen. Hyi teitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän