Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte pesemättömän päänahan hajua?

Vierailija
25.10.2023 |

Te jotka ette pese hiuksia päivittäin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako kuivashampoo?

Vierailija
2/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasan haise päänahka ilman päivittäistä pesua. Ehkä jos on joku (iho)sairaus. Käy lääkärissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin päänahka haisee jos pidät välipäivän pesusta. Riittää kun pesee joka toinen päivä hiukset.

Vierailija
4/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haista päätäni, vaikka olisin viikon pesemättä hiuksiani. 

Vierailija
5/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Korona?

Vierailija
6/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Korona?

Niin, siis mitä korona-peli tähän kuuluu?

Vierailija
7/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä en haistanut, vaikka masentuneena on pahimmillaan mennyt 3kk pesemättä hiuksia.

8/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan päänahka haissut miltään. N. joka neljäs päivä pesen. Joku sairaus on päässä jos sieltä hajua lähtee.

Vierailija
9/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise koska käytän autovahaa terv. Kalju

Vierailija
10/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hiuksia saisi edes pestä joka päivä, se päänahka haisee kun pesuväli on niin tiheä

Vierailija
11/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän pesua välttelevät haisulit itse ikinä sitä löyhkää haista. Lähipiiri on se, joka saa kärsiä talin kärystä.

Vierailija
12/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ei hiuksia saisi edes pestä joka päivä, se päänahka haisee kun pesuväli on niin tiheä

Todellakin saa ja pitääkin. Pestäänhän kasvotkin päivittäin vähintään kerran.

Vierailija
13/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lapsenkin pää haisee, jos hiuksia ei pestä. Hyi että inhoan sitä hajua. Sen hajun nimi on päänahka.

Vanhukset ne vasta haiseekin. Eivät jaksa peseytyä ja hoitaa ihoaan. Ei auta jos ne illalla käy suihkussa, vanhojen nahka pukkaa tunkkaisen hajun yön aikana. Lähestyvä kalma haisee.

Vierailija
14/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eiväthän pesua välttelevät haisulit itse ikinä sitä löyhkää haista. Lähipiiri on se, joka saa kärsiä talin kärystä.

Eipä mun läheiset tai työkaverit ole koskaan huomauttaneet vaikka pesuväli joskus huomaamatta venähtää yli viikon mittaiseksi. Mun hiukset ei rasvoitu enkä hikoile.

Vierailija
15/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jo lapsenkin pää haisee, jos hiuksia ei pestä. Hyi että inhoan sitä hajua. Sen hajun nimi on päänahka.

Vanhukset ne vasta haiseekin. Eivät jaksa peseytyä ja hoitaa ihoaan. Ei auta jos ne illalla käy suihkussa, vanhojen nahka pukkaa tunkkaisen hajun yön aikana. Lähestyvä kalma haisee.

Aattelepa mikä sullakin on edessä. Lähestyvä kalman haju on päivä päivältä ja tunti tunnilta lähempänä.

Vierailija
16/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastata tuollaiseen kysymykseen; tapoihini kuuluu pestä hiukset ja nimenomaan päänahka puhtaaksi kaksi kertaa viikossa

Vierailija
17/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahka haisee aina.

Toisaalta, en ihmettele, ettei osa haista mitään. Elävät sellaisessa kemikaalipilvessä, että vainukoirakin vammautuu pysyvästi 10 km päässä.

Vierailija
18/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nämä on niitä samoja, jotka joskus 15 vuotta sitten lakkasivat pesemästä hiuksiaan, jotkut friikeimmät pesivät vain kuumalla vedellä ja hiukset olivat kuulemma paksut ja kiiltävät. Harjasivat sitä talia pituuksiin kerros kerrokselta, haju sen mukainen. Jotkut eivät haista omaa pahaa hajuaan ja kehtaavat vielä keulia, että pesevät hiuksensa kerran viikossa. Joo, muut kyllä haistaa sut, liiankin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi