Miksi keski-ikäiset luulevat olevansa nuorekkaita
Naurattaa aina kun joku 50-vuotias höpisee siitä, mikä on vanhanaikaista ja mikä trendikästä. Tuntuu, kuin jotkut heistä eivät olisi moneen vuoteen tavanneet parikymppistä
Vanhat eukot kauhistelee, kuinka fyysiset kirjat ja valokuvat ovat niin mennyttä vuosikymmentä, ja nykyään kännykässä on kaikki. Muodista on rouvat myös ihan pihalla, heidän mielestään kestävät luonnomtaeriaalit ovat mummumaisia, ja Muumi paitulit ja hupparit nuorekkaita
Hohhoijaa. Noh, pukeutukaa, sistustakaa ja eläkää kuten haluatte, mutta älkää sekoittaiko nuoria ihmisiä teidän 2000-luvun alun mielipiteisiin
Kommentit (203)
Mikä sinä Ap olet sanomaan, että juuri nuorisomuoti olisi muka trendikästä kaikille? Se on nuorisomuotia mitä myydään nuorisolle, jotka eivät edes tajua olevansa mainosten uhreja. Meillä keski-ikäisillä saa olla ihan omat juttumme ja muotimme mikä ihan yhtä lailla on trendikästä juuri nyt keski-ikäisille.
Ei monikaan keski-ikäinen luule mitään. En ainakaan itse luule mitään. On vain pokkaa olla mitä on. Enkä kadehdi nuoruutta. Itsellä paras aika ikinä. Ihana mies ja omaa aikaa rajattomasti vrt aikaan kun lapset asuivat kotona.