Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset luulevat olevansa nuorekkaita

Vierailija
15.12.2024 |

Naurattaa aina kun joku 50-vuotias höpisee siitä, mikä on vanhanaikaista ja mikä trendikästä. Tuntuu, kuin jotkut heistä eivät olisi moneen vuoteen tavanneet parikymppistä

Vanhat eukot kauhistelee, kuinka fyysiset kirjat ja valokuvat ovat niin mennyttä vuosikymmentä, ja nykyään kännykässä on kaikki. Muodista on rouvat myös ihan pihalla, heidän mielestään kestävät luonnomtaeriaalit ovat mummumaisia, ja Muumi paitulit ja hupparit nuorekkaita 

Hohhoijaa. Noh, pukeutukaa, sistustakaa ja eläkää kuten haluatte, mutta älkää sekoittaiko nuoria ihmisiä teidän 2000-luvun alun mielipiteisiin

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee muuten myös astoihin. Nuorten mielestä ne muumimukit (ja yksiväriset samanmalliset) ovat todella vanhentuneita ja mummumaisia, sopivia noin 60-vuotiaalle, mutta mammat vaan hehkuttaa, kun on niin nuorekkaat astiat käytössä 

Vierailija
2/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun joku teini luulee tietävänsä mitä nuorekas tarkoittaa ja sitten oksentaa siitä aloituksen, josta selviää ettei tämä reppana edes erota sanoja nuorekas ja nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillähän tämä harhakuva omasta "nuorekkuudesta" leviää tindereihin ja muihin nettideittipalveluihin. Naiset jakavat kokemuksiaan netissä (myös muunmaalaiset kuin suomalaiset), kun kaksikymppisenä esiintynyt mies paljastuukin ensitreffeillä viisikymppiseksi, ja sitten yrittää sössöttää, että "mutQu minä olen niin nuorekas, näytänkin paljon nuoremmalta, että kyllä pitäisi kelvata".

Facebookissa on ihan ryhmiä, joiden nimi on jotain tyyliin "keräys peilien lahjoittamiseksi miehille".

Vierailija
4/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh ja pöh. En luule, enkä halua olla. Tapaan satoja teinejä päivittäin ja muistan ne monet tuohon ikään liittyvät "vaivat". He ovat hauskaa väkeä, mutta olishan se hassua, että alkaisin kiskoa "nuorekkaasti" megistä tai vapettaa vessoissa ;).

Vierailija
5/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun joku teini luulee tietävänsä mitä nuorekas tarkoittaa ja sitten oksentaa siitä aloituksen, josta selviää ettei tämä reppana edes erota sanoja nuorekas ja nuori.

Nuorekas = lihava elämäänsä kyllästynyt mamma päättää repäistä, ja nuorekkaasti leikkaa kananpersetukan, värjää sen punaiseksi ja pukeutuu krokseihin ja tunikaan? 

Vierailija
6/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta mielestäni ihan sama tyyppi kuin 21-vuotiaana. Kroppa on kyllä tuplasti vanhempi. Kehon ikä ei vain ole koko ajan mielessä, vaan kaikenlaiset muut asiat, joten todellinen ikä saattaa välillä unohtua.

Vierailija
7/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap ei itse elä keski-ikäiseksi.

Vierailija
8/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50 mutta en todellakaan koe olevani nuorekas. Mua kyllä huvittaa omat ikätoverini jotka kuvittelevat olevansa.

Vierailija
9/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorekas ei tarkoita nuoren oloista ihmistä, miksi sana edes on nuorekas?

eikö parempi olisi vaikka keski-ikäismäinen?

Voisi pirtsakat mammat kertoa, kuinka he ovat todella keski-ikäismäisiä, koska käyttävät vielä saman kokoisia vaatteita kun teininä. Ja kuinka olohuoneeseen tuli keski-ikäismäinen tunnelma uuden valkoisen sohvan myötä 

Vanhat akat on niin huvittavia. Samalla hehkutetaan toinen toisensa päälle, kuinka minä en ainakaan näytä tai vaikuta vanhalta, mutta samalla haukutaan parikymppisiä (ikään kun en olisikaan kateellinen heidän nuoruudelleen)

Vierailija
10/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas = lihava elämäänsä kyllästynyt mamma päättää repäistä, ja nuorekkaasti leikkaa kananpersetukan, värjää sen punaiseksi ja pukeutuu krokseihin ja tunikaan? 

No tää vaan todisti tuon ensimmäisen kommentin todeksi. Toi EI kuvaile ihmistä joka kuvittelee olevansa nuorekas.

Vierailija
11/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän kiertokulkua. Näytän varmaan todella typerältä sillon nuorten mielestä, enkä ymmärrä yhtään uusia trendejä. Mutta toivottavasti edes olen silloin sinut itseni kanssa, enkä yritä kailottaa koko maailmalle, että minä olen nuorekas ja teinit on tyhmiä 

Vierailija
12/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olisi 50-vuotiaana miehenä se, että kysytään Alkossa paperit kun ostan viinaa. Joo, ei ole ryppyjä naamassa, ei harmaata karvaa ja hiukset ovat yhä kuin 18-vuotiaana.

Vierailija
13/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sitä luulee, että ihminen jotenkin vanhenee. Pään sisällä sitä säilyy samana kuin nuorenakin. Olen 45 ja ihan samalta tuntuu esim. ihastuminen, ihan yhtä kovat kiksit saan musiikista kuin nuorenakin, huumorintaju on sama, saman tyyppiset asiat on edelleen kiinnostavia. Vain peilikuva muuttuu. Se on ihan hauskaa kun sen tajuaa. Nuorena sitä kuvittelee että keski-ikäiset tai sitä vanhemmat on jotain ihan eri lajia. 

Vierailija
14/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää vaan todisti tuon ensimmäisen kommentin todeksi. Toi EI kuvaile ihmistä joka kuvittelee olevansa nuorekas.

Noh kerros mulle, millainen ihminen on nuorekas täti? 

Vierailija
15/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä sulle on, kun noin paljon nostat verenpainettasi, tyhmä pikkupoika?

Vierailija
16/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sitä luulee, että ihminen jotenkin vanhenee. Pään sisällä sitä säilyy samana kuin nuorenakin. Olen 45 ja ihan samalta tuntuu esim. ihastuminen, ihan yhtä kovat kiksit saan musiikista kuin nuorenakin, huumorintaju on sama, saman tyyppiset asiat on edelleen kiinnostavia. Vain peilikuva muuttuu. Se on ihan hauskaa kun sen tajuaa. Nuorena sitä kuvittelee että keski-ikäiset tai sitä vanhemmat on jotain ihan eri lajia. 

Siitähän minä juuri puhuin. 45-vuotias luulee, että 25-vuotta sitten muodikkaat asiat ovat yhtä muodikkaita, ja siten tituleeraa itseään nuorekkaaksi. Oikeat nuoret myötähäpeää 

Vierailija
17/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin ketjun Ylläpitoon. Tämä on naisvihaa ja ikärasismia, pelkkää vihaa levityksessä. Tällaista ei tarvitse täällä katsoa eikä lukea. Aloittajan toivon menevän pikaisesti mielenterveyden palveluihin, tarve hoitoon on. 

Vierailija
18/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50 mutta en todellakaan koe olevani nuorekas. Mua kyllä huvittaa omat ikätoverini jotka kuvittelevat olevansa.

Tai jos vain elävät siten miten tykkäävät, välittämättä kaltaisistasi ankeuttajista? Minusta surullisinta on ihmiset, jotka alkavat elää jotain elämää jonkun kaavan mukaan joka heidän mielestään määrittelee miten tietyn ikäisen pitää elää tai pukeutua tms

Vierailija
19/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh! Miten jotakuta voi harmittaa niin paljon oma ikänsä, että suuttuu tällaisesta viestistä 

Vierailija
20/202 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tuli kerralla incel-bingolappu täyteen. Kaikki ne kliseet joita jauhat vuodesta toiseen vtun vauva.fissä.

Olisko sinunkin jo aika häipyä johonkin, missä on sinun kehitystasollasi olevia. Vaikka mielenterveysongelnasi mukaiseen vertaisryhmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä