Lue keskustelun säännöt.
Kohta 4v:n laulamaa, piti vähän oikaista sanoissa
11.02.2011 |
"Lauloi mölkö se lähti piiliin, pimppanpamppan pallellein, mölkö se lähti piiliin...." Heeh, piti heti kirjoittaa vauvakirjaan muistoksi mitä sitä on pienenä veisattu. Miten lie tarhassa opetettu :0!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla