Lue keskustelun säännöt.
Tyhmää, kun Lidlissä ei ole mitään kanta-asiakasohjelmaa :(
18.02.2011 |
Niin paljon ostan viikottain, että olisi kiva, kun saisi jotain "bomusta" Lidlissä käyttämistäni rahoista.
Kommentit (3)
edullisina hintoina.
Minä ainakin saan. Esim. Lidlissä maitolitra on 65 senttiä, meidän lähimmässä s-kaupassa 84 senttiä eli jo tuli bonusta enempikin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että näin on. Kerrankin saa edullista ruokaa, kun rahaa ei mene kaiken maailman bonusjärjestelmien ylläpitoon. Se on kaikkea muuta kuin ilmaista ja asiakkaat sen hinnoissa maksaa.
Saat bonukset tavallaan jo ostaessa.