Kenet sä palkkaisit avustajaksi, jos olisit kansanedustaja?
Mä en varmaan palkkaisi lapsiani, kun ovat ihan hyvissä vakkaritöissä, mutta ehkä voisin harkita palkkaavani tuon viinaanmenevän mieheni, kun sille ei oikein meinaa pysyvää työtä löytyä. Siinä on toki se harmi, että sitten joutuisin katselemaan sitä pitkät päivät myös töissä. Pitää kyllä miettiä vielä.
Kommentit (38)
Minä palkkaisin Olli Hermanin ja jussi69.
Nallen ehdottomasti, olisi asiantuntemusta js mielipiteitä. Saataisi veroremontti tulille.
Nykyisen avustajan. Hän on hyvä, pätevä ja hemmetin hauska. En haluasi luopua hänestä.
Salarakkaani tietysti, voitaisi käyttää eduskunnan neukkareita ja saunan pukuhuonetta riettaisiin leikkeihimme. Avustaja saisi palkkaa ja minä palkkiota tuoltakin ajalta.
lukiossa sen kansanedustajan lapsi on päivisin. ei sitä tarvitse töissä katsella. se on etätyötä, joten todellista työtä ei tarvitse palkan eteen tehdä.
Tyttäreni, olisi varmasti pätevä ja luotettava tuohon tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni Sarin.
Kiitos paljon, kivasti ajateltu. Lupaan tehdä parhaani.
Mä palkkaisin kummilapisiani vuorotellen jokaisen vuodeksi kerrallaan, saisi jokainen hyvän cv pätkän siitä itselleen. Kummin velvollisuudet olisi kerralla hoidettu.
Jonkin hyväperäisen ja isotissisen mallin.
Kyllä meillä tekemistä riittäisi.
M58
palkkaisin työttömän lakimiehen tai talousalan osaajan. jahtaisin kaikkia korruptio paskoja tiimini kanssa.
Sauli Niinistön