Lue keskustelun säännöt.
Mutta missä on Johanna?
06.05.2008 |
Ei kantanut skandaali sitä mimmiä kovinkaan kauan lööpeissä. Harmittaakohan sitä nyt?
Kommentit (3)
mietin ihan samaa eilen, eli että ei ole kuulunut enää mitään...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
omaelämänkertaansa, eli ei ole kovin kauas päässyt.
Näin sen muuten kerran livenä ravintolassa, yllättävän kaunis nainen.
Töihin.. Kun tietää miten vaikeaa on saada työlupa Yhdysvalloissa, niin vähän epäilen..