Lue keskustelun säännöt.
voiko lihaa hauduttaa liian pitkään uunissa?
08.03.2008 |
leivarisa karjalanpasti ollut jo neljä tuntia....ei ole palanut ainakaan, mutta voiko liha mennä " pilalle" ? syödään vasta tunnin päästä, niin pidänkö ruuan uunissa siihen asti vai otanko nyt pois?
kyselee tyhmä ensimmäistä kertaa leivinuunissa ruokaa tekevä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä pidempää sen parempaa, en huolehtisi.