Lue keskustelun säännöt.
Meillä on kotona:
23.03.2008 |
-Iso musta nahkainen kulmasohva olohuoneessa
-Isot nahkaiset tv-tuolit
-Kirjahylly jossa tv-tila keskellä,mutta hyllyssä ei roinaa vaan kirjoja
-Kappa ja paneeliverhot
-Kaikki mustavalkoista
-Keittiössä rosterikamaa..
Mitäköhän ihmiset puhuvat? =) No,onneksi onneni ei ole muiden mielipiteistä kiinni.
Kommentit (5)
...masentunut äiti joka haluaisi kotiinsa vain lasia, terästä jne...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pääasiassa. Ah, niin harmonista, mutta kuitenkin lämmintä.
Kaverillani on melkein kaikki beigeä,ja hänen taloon se sopiikin. Vaikka en itselleni haluaisi.
Ette taida olla mitenkään räiskyvän iloista porukkaa.