Lue keskustelun säännöt.
Onko sinulla peräaukon ongelmia?
Kommentit (8)
Muutama vuosi sitten kävin lääkärissä. Välillä saattaa tulla verta ulostaessa viikonkin verran, välillä menee monta kuukautta etten muista koko vaivaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Sanotaan nyt että ennen synnytystä (josta on jo 4 vuotta) ei tarvinnut ison hädän jälkeen kuin pyyhkiä. Nykyään pitää suurinpiirtein varata aikaa kalenteriin, että saa peräosaston puhtaaksi. Paperia ja vettä ja vielä paperia...
Pelkkä esteettinen haitta, ei vaivaa muuten.
joihin sitten laitan ne ennen roskiin laittamista.
Vierailija:
joihin sitten laitan ne ennen roskiin laittamista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja tuo siisteysongelmakin kuulostaa tutulta. Alapesu on tullut tavaksi.
Sanotaan nyt että ennen synnytystä (josta on jo 4 vuotta) ei tarvinnut ison hädän jälkeen kuin pyyhkiä. Nykyään pitää suurinpiirtein varata aikaa kalenteriin, että saa peräosaston puhtaaksi. Paperia ja vettä ja vielä paperia...