Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA! Mua huijattiin ebayssa, maksoin paypalilla eikä tuotetta ole tullut eik myyjä vastaa viesteihin. Mitä teen?

Vierailija
13.08.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaute, ja kuinka monta kauppaa myyjällä?

Vierailija
2/3 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http :/ / pages. ebay. com /help /tp/ inr-snad-process. html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos airmailina(katso usps sivut) ni olis ollut jo sataan kertaan perillä. Katso ebayn sivuilta milloin voi reklamoida asiasta, muistelisin että 2 kk jälkeen. Oletko katsonut onko myyjä käynyt kauppaa sen jälkeen ja antanut palautteita? Jos et tiedä millä postitustavalla lähettänyt, mutta kulut olleet edulliset tulee se yleensä sitten " maapostina" . Olen käynyt kauppaa siellä v.1999 lähtien ja 2 kertaa lähetellyt ikäviä viestejä myyjille, jotka oli panneet paketit pintapostina, antoivat vaan postikulut, mutta eivät maininneet mitään postitustavasta. Ja molemmat saapu sen 3kk kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi