Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämmekö kohta todeksi tarinan Troijan hevosesta?

Vierailija
18.08.2015 |

Haluaisin tietää, millä perusteella on selvitetty/ selvitetään, että nämä nuoret, hyväkuntoiset miehet ovat todella pakolaisia, eivätkä esimerkiksi ns soluttautujia. Isis on uhannut soluttautua Eurooppaan pakolaisten seassa.

Pakko sanoa, että on pyörinyt tuo uhkaus mielessä, kun katson noita nuoria, riuskoja kavereita. Käykö niin, että kun yö saapuu, troijalaiset hyökkäävät lahjahevosen sisuksista?

Haluan korostaa, että hädänalainen tarvitsee suojan ja avun mielestäni. Minusta näinä maailman aikoina pitäisi kuitenkin jollain tapaa selvittää, keitä tulijat todella ovat tai millä aikein he saapuvat.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on käväissyt mielessä

Vierailija
2/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin TV7:lta jotain ohjelmaa, missä joltakin kysyttiin, mikä hänen mielestää on nro 666, niin hän sanoi lyhyesti, että Islam, kun ohjelma-aika oli loppumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka on Helena. Onko se Stubb?

Vierailija
4/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen. Ota lääkkeesi.

Vierailija
5/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopunajat on takuu varmasti tulossa. Siihen malliin tyhmyys ja pahuus lisääntyy. Ei kukaan voi olla näin sokea maailman menolle. Ei edes poliitikot, jotka antaa tuon tapahtua.

Vierailija
6/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehussamme on pieniä mikrosiruja, jotka toimivat jäljittiminä kehossamme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:21"]Olet vainoharhainen. Ota lääkkeesi.
[/quote] Pakko sanoa, että tässä asiassa toivon hartaasti olevani vainoharhainen. Mutta kerropa sinä, että miksi sinä ET pelkää tätä? Jospa saan hyvistä, vakuuttavista argumenteistasi rohkaisua?

Vierailija
8/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:18"]

Eilen katsoin TV7:lta jotain ohjelmaa, missä joltakin kysyttiin, mikä hänen mielestää on nro 666, niin hän sanoi lyhyesti, että Islam, kun ohjelma-aika oli loppumassa.

[/quote]

Kuulostaa todella pätevältä lausunnolta, konteksti ja kysymyksen muotoilu mukaan lukien...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:08"]

Haluaisin tietää, millä perusteella on selvitetty/ selvitetään, että nämä nuoret, hyväkuntoiset miehet ovat todella pakolaisia, eivätkä esimerkiksi ns soluttautujia. Isis on uhannut soluttautua Eurooppaan pakolaisten seassa. Pakko sanoa, että on pyörinyt tuo uhkaus mielessä, kun katson noita nuoria, riuskoja kavereita. Käykö niin, että kun yö saapuu, troijalaiset hyökkäävät lahjahevosen sisuksista? Haluan korostaa, että hädänalainen tarvitsee suojan ja avun mielestäni. Minusta näinä maailman aikoina pitäisi kuitenkin jollain tapaa selvittää, keitä tulijat todella ovat tai millä aikein he saapuvat.

[/quote]

Pelottava ajatus, mutta mahdollinen. Eivätkä nuo nuoret turvapaikanhakijamiehet näytä vähääkään hätääkärsiviltä. Onhan todettu heistä otetuissa kuvissa, että kaikki räpläävät älypuhelimiaan, ja ovat hyvin puettuja.

Suomalaiset tai se joukko, joka asioista päättää, on kyllä todella sinisilmäistä porukkaa. Hyväntahtoisia idiootteja, niinkuin joku on osuvasti kuvaillut. Mutta sitä realististakin ajattelua on kyllä hyvin paljon kansan keskuudessa, tosin heitä yritetään vaientaa. Joku innostui liian kansallismieliseksi, ja koko valtakunta on viikkotolkulla sekaisin. Yhden miehen kimpussa.

Vierailija
10/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:21"]Olet vainoharhainen. Ota lääkkeesi.
[/quote] Pakko sanoa, että tässä asiassa toivon hartaasti olevani vainoharhainen. Mutta kerropa sinä, että miksi sinä ET pelkää tätä? Jospa saan hyvistä, vakuuttavista argumenteistasi rohkaisua?
[/quote] No? Hiljaista on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne on nyt näitä kepillä jäätä koputtelevia elintasoturisteja, jotka on pakko ottaa turvapaikkakäsittelyyn lain mukaan. Saavat kielteisen päätöksen, kuittaavat sen luvatun tonnin ja matkarahat ja poistuvat kotiinsa, kunnes tulevat uudelle rundille. Parempi näinkin. On tämä käsittämätöntä touhua!!????

Vierailija
12/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan, että tämä ketju poistetaan pian, on sen verran rankka aihe. Ihme että vielä saa olla.

Toivottavasti ennustukseni ei kuitenkaan toteudu. Sananhan pitäisi olla vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kyse mistään Troijan hevosesta. Siinähän yritettiin naamioida hyökkäys komeaksi lahjaksi. Tässä ei yritetä naamioida yhtään mitään, veneisiin mahtui vaan enemmän porukkaa kun jätettiin taisteluvarustus Afrikkaan. Sen ne hankkivat varmaan tänne pesiytyneiden kätyreiden kautta.

Vierailija
14/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, jotka tulee tänne vähän lomalle ja saa sitten kielteisen turvapaikkapäätöksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä sen parempi tapa edistää Euroopan islamisaatiota kuin lyödä toinen toisiaan turpiin muslimimaissa ja lähettää sitten "pakolaisia"minkä ehtii. Ja kannattaa nimenomaan lähettää nuoria miehiä. Joku kantis retkahtaa niihin aina, kääntyy ja lapsista voi kasvattaa kunnon muslimeja. Fatimaa on ihan turha edes lähettää.

Vierailija
16/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:19"]

Onhan noita, jotka tulee tänne vähän lomalle ja saa sitten kielteisen turvapaikkapäätöksen.

[/quote]

Puukolla voi estää karkotuksen.

Vierailija
17/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pakolaisiksi sopivat vain naiset ja lapset.

Ei muut. Miesten ottaminen pakolaisiksi ei sovi meidän kultuuriin. Meillä miehet suojelevat maata ja pelkurien ottaminen meidän suojiin ei sovi yhtään elämänkatsomukseemme. Mitä hyötyä meille on pelkurillisista miehistä jotka eivät uskalla puolustaa omaa maataan tai omia naisia ja lapsia?

RaMbo

Vierailija
18/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?

Vierailija
19/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]

On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?

[/quote]

Jos maataan puolustavan ikäiset miehet ovat pakolaisia ja hakeutuvat kuitenkin maahan jossa saman ikäiset miehet mielellään puolustavat maataan ja se on laissa määrätty asevelvollisuutena niin miksi nämä tyypit tai hyypiöt edes haluaisivat puolustaa Suomea tai työskennellä Suomelle? 

Minä en ymmärrä tuota nais kommenttia yhtään. Tietenkin naiset ja miehet rakastuvat keskenään ja syntyy lapsia. Se ei lainkaan ole huono asia, jos lapset kasvavat suomalaisiksi hyödyllisiksi kansalaisiksi. On vain sangen omituista miksi miehet eivät ota vastuuta omasta maastaan vaan pakenevat Suomeen?

 

Vierailija
20/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän