Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämmekö kohta todeksi tarinan Troijan hevosesta?

Vierailija
18.08.2015 |

Haluaisin tietää, millä perusteella on selvitetty/ selvitetään, että nämä nuoret, hyväkuntoiset miehet ovat todella pakolaisia, eivätkä esimerkiksi ns soluttautujia. Isis on uhannut soluttautua Eurooppaan pakolaisten seassa.

Pakko sanoa, että on pyörinyt tuo uhkaus mielessä, kun katson noita nuoria, riuskoja kavereita. Käykö niin, että kun yö saapuu, troijalaiset hyökkäävät lahjahevosen sisuksista?

Haluan korostaa, että hädänalainen tarvitsee suojan ja avun mielestäni. Minusta näinä maailman aikoina pitäisi kuitenkin jollain tapaa selvittää, keitä tulijat todella ovat tai millä aikein he saapuvat.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?
[/quote]silloin ehkä minäkin saan miehen, tai ainakin munaa.
t Sari 135kg

Vierailija
22/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?
[/quote]silloin ehkä minäkin saan miehen, tai ainakin munaa.
t Sari 135kg

Vierailija
24/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:23"]Mehussamme on pieniä mikrosiruja, jotka toimivat jäljittiminä kehossamme!
[/quote]OMENAmehussa!

Vierailija
25/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh näin sen on oltava. Taimsitten syön lääkkeeni.

Vierailija
26/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta.
[/quote]

Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädänalaisille ei tarvitse suojaa täältä antaa. Itse ovat asiansa huonosti hoitaneet ja siellä lähtömaassaan ne asiansa päättääköön loppuun asti.

Maailmassa ei tapahdu armolla muuta kuin se, että joka kolkka on sotaa täynnä. Nyt tykit torjumaan sotia täällä. Tai jos usea haluaa tämän pohjoisenkin kolkan sotatantereeksi, niin minkäs sille sitten.

Vierailija
28/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]

On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?

[/quote]

No ne menee naimisiin suomalaisten kanssa. Se siinä tapahtuu ja tulee paljon lapsia ja jotkut niistä tekee varmaan useamminkin kanssa lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]

On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?

[/quote]

No ne menee naimisiin suomalaisten kanssa. Se siinä tapahtuu ja tulee paljon lapsia ja jotkut niistä tekee varmaan useamminkin kanssa lapsia. 
[/quote]

Eikä niitä ole ennenkään estänyt, että kotimaassa on vaimo ja perhe

Vierailija
30/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on troijalainen, joku päivä paljastavat todelliset karvansa, jonka jälkeen elämme persulaisessa totalitarismissa ja tervehdimme  hurraten Timo Soinia esikuntineen ohimarsilla Senaatintorilla. 

Vierailija
32/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsianne*

Vierailija
34/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!
[/quote]

Hahah, lääkkeiden aika näköjään :) mut ennemmin venäläisten kanssa kuin muslimeiden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(
[/quote]

Niinno, todennäköisesti lapsenlapseni seurustelevat jo jonkun tummahipiäisen kans

Vierailija
36/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

Vierailija
37/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :( [/quote] Niinno, todennäköisesti lapsenlapseni seurustelevat jo jonkun tummahipiäisen kans

[/quote]

Toivottavasti mun lapsien lapset ei sellasta tee.. Valkosia tullaan niin alistamaan vielä joskus koska valkoiset on sitä joskus heille tehnyt..

Vierailija
38/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(
[/quote]
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1303 vastustakaa moskeijahanketta!

Vierailija
39/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

[/quote]

Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.

Vierailija
40/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos te olette niin maahanmuuton kannalla ja ette syrji muita niin miks Venäläiset on niin paha juttu ? :D Hohhoijaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi