Elämmekö kohta todeksi tarinan Troijan hevosesta?
Haluaisin tietää, millä perusteella on selvitetty/ selvitetään, että nämä nuoret, hyväkuntoiset miehet ovat todella pakolaisia, eivätkä esimerkiksi ns soluttautujia. Isis on uhannut soluttautua Eurooppaan pakolaisten seassa.
Pakko sanoa, että on pyörinyt tuo uhkaus mielessä, kun katson noita nuoria, riuskoja kavereita. Käykö niin, että kun yö saapuu, troijalaiset hyökkäävät lahjahevosen sisuksista?
Haluan korostaa, että hädänalainen tarvitsee suojan ja avun mielestäni. Minusta näinä maailman aikoina pitäisi kuitenkin jollain tapaa selvittää, keitä tulijat todella ovat tai millä aikein he saapuvat.
Kommentit (93)
Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?
[/quote]silloin ehkä minäkin saan miehen, tai ainakin munaa.
t Sari 135kg
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:23"]Mehussamme on pieniä mikrosiruja, jotka toimivat jäljittiminä kehossamme!
[/quote]OMENAmehussa!
Juuh näin sen on oltava. Taimsitten syön lääkkeeni.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta.
[/quote]
Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista
Hädänalaisille ei tarvitse suojaa täältä antaa. Itse ovat asiansa huonosti hoitaneet ja siellä lähtömaassaan ne asiansa päättääköön loppuun asti.
Maailmassa ei tapahdu armolla muuta kuin se, että joka kolkka on sotaa täynnä. Nyt tykit torjumaan sotia täällä. Tai jos usea haluaa tämän pohjoisenkin kolkan sotatantereeksi, niin minkäs sille sitten.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]
On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?
[/quote]
No ne menee naimisiin suomalaisten kanssa. Se siinä tapahtuu ja tulee paljon lapsia ja jotkut niistä tekee varmaan useamminkin kanssa lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]
On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?
[/quote]
No ne menee naimisiin suomalaisten kanssa. Se siinä tapahtuu ja tulee paljon lapsia ja jotkut niistä tekee varmaan useamminkin kanssa lapsia.
[/quote]
Eikä niitä ole ennenkään estänyt, että kotimaassa on vaimo ja perhe
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista
[/quote]
Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!
Persut on troijalainen, joku päivä paljastavat todelliset karvansa, jonka jälkeen elämme persulaisessa totalitarismissa ja tervehdimme hurraten Timo Soinia esikuntineen ohimarsilla Senaatintorilla.
2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista
[/quote]
Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!
[/quote]
Hahah, lääkkeiden aika näköjään :) mut ennemmin venäläisten kanssa kuin muslimeiden
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(
[/quote]
Niinno, todennäköisesti lapsenlapseni seurustelevat jo jonkun tummahipiäisen kans
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista
[/quote]
Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!
[/quote]
Muuta sinä vittu afrikkaan :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :( [/quote] Niinno, todennäköisesti lapsenlapseni seurustelevat jo jonkun tummahipiäisen kans
[/quote]
Toivottavasti mun lapsien lapset ei sellasta tee.. Valkosia tullaan niin alistamaan vielä joskus koska valkoiset on sitä joskus heille tehnyt..
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(
[/quote]
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1303 vastustakaa moskeijahanketta!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista
[/quote]
Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!
[/quote]
Muuta sinä vittu afrikkaan :)
[/quote]
Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.
Hei jos te olette niin maahanmuuton kannalla ja ette syrji muita niin miks Venäläiset on niin paha juttu ? :D Hohhoijaa..
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?
[/quote]silloin ehkä minäkin saan miehen, tai ainakin munaa.
t Sari 135kg