Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämmekö kohta todeksi tarinan Troijan hevosesta?

Vierailija
18.08.2015 |

Haluaisin tietää, millä perusteella on selvitetty/ selvitetään, että nämä nuoret, hyväkuntoiset miehet ovat todella pakolaisia, eivätkä esimerkiksi ns soluttautujia. Isis on uhannut soluttautua Eurooppaan pakolaisten seassa.

Pakko sanoa, että on pyörinyt tuo uhkaus mielessä, kun katson noita nuoria, riuskoja kavereita. Käykö niin, että kun yö saapuu, troijalaiset hyökkäävät lahjahevosen sisuksista?

Haluan korostaa, että hädänalainen tarvitsee suojan ja avun mielestäni. Minusta näinä maailman aikoina pitäisi kuitenkin jollain tapaa selvittää, keitä tulijat todella ovat tai millä aikein he saapuvat.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:58"]

Venäjä hyökkäs ukrainaan ja sotii siellä edelleen. Yrittää kait tuhota koko maan. Onneks persujen johdossa on tajuttu edes se ja ymmärretty että venäjä voi hyökätä koska tahansa. Ei mikään normaali maa suunnittele koko ajan jotain ihme hyökkäyksiä. Ei tosta vaarallisempaa naapurimaata voi edes olla. 

[/quote]

 

Voihan se mutta en usko. Me ei voida valita meidän naapurimaita valitettavasti. Kannatatko natoakin vielä?

[/quote]

Tietenkin. Usa sais tulla turvaamaan jo.

[/quote]

 

Anteeks mut mitähän hyötyä siitä olis? Tulis paljon pahempaa jälkeä vaan kun jenkit tänne tulis ja raahais jonkun ydinaseen mukanaan :D

[/quote]

Ei se venäjä uskalla hyökätä natoa vastaan. Sitten kun ne ampuis ydinpommin niin ammuttaisiin takaisin. Venäjä hyökkää aina puoleettomia maita vastaan jotka jää yksin. 

[/quote]

 

Jaahas jaahas.. :D Jos jenkit tulis tänne niin ne sotis vaan keskenään ja tulis pahempaa jälkeä... Ehkä meilla on paremmat mahikset ihan yksin vaan täällä tai jos jostain maista sattuu sit tulemaan vapaaehtoisia jonkun verran jeesaamaan mut nato jäsenyys ei mitään auttais...

Vierailija
82/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.

[/quote]

Ihan sairas ajatus. Sä et ymmärrä yhtään mistä sä puhut. Tiedän mäkin sen verran historiasta että sillon kun venäjä valloitti suomen niin ne murhasi ja raiskasi ja lähetti siperiaan hirveät määrät suomalaisia. Sitten se kurjuus ja ihmisoikeudet vielä. Kuka tollasta ihannoi???

[/quote]

 

Historiasta... Se on hei historiaa.

[/quote]

Se sama toistuu taas ukrainassa. Tää on ihan naurettava keskustelu ja en mä rupea tollasten sairaiden venäjä hullujen kanssa kinaamaan enää. Hyi vittu mikä paskamaa se on ja toivon että sinne tulee joku rutto tai muu tauti joka tuhoaa ne kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.

[/quote]

Ihan sairas ajatus. Sä et ymmärrä yhtään mistä sä puhut. Tiedän mäkin sen verran historiasta että sillon kun venäjä valloitti suomen niin ne murhasi ja raiskasi ja lähetti siperiaan hirveät määrät suomalaisia. Sitten se kurjuus ja ihmisoikeudet vielä. Kuka tollasta ihannoi???
[/quote]
En sanonut, että ihannoin. Ymmärrätkö, mitä sana autonominen tarkoittaa? Kyse oli siitä, jos pitäisi valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta. Kannattaa lukea vähän lisää sitä historiaa ;)

Niin, ja on aika lapsellista kuvitella, että EU tulisi Suomen etua ajamaan integraation lisääntyessä. Ei se nytkään ole oikein kunnostautunut siinä, vai mitä mieltä olet?

Vierailija
84/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.

[/quote]

Ihan sairas ajatus. Sä et ymmärrä yhtään mistä sä puhut. Tiedän mäkin sen verran historiasta että sillon kun venäjä valloitti suomen niin ne murhasi ja raiskasi ja lähetti siperiaan hirveät määrät suomalaisia. Sitten se kurjuus ja ihmisoikeudet vielä. Kuka tollasta ihannoi???

[/quote]

 

Historiasta... Se on hei historiaa.

[/quote]

Se sama toistuu taas ukrainassa. Tää on ihan naurettava keskustelu ja en mä rupea tollasten sairaiden venäjä hullujen kanssa kinaamaan enää. Hyi vittu mikä paskamaa se on ja toivon että sinne tulee joku rutto tai muu tauti joka tuhoaa ne kaikki. 

[/quote]

 

Kummasti Venäjä pistää kiehumaan vaikka monissa muissakin maissa soditaan eikä niistä kuule puhuta yhtään mitään... Enkä ole mikään Venäjä hullu :) Venäjälläkin tiedetään et Suomi valmistautuu sotaan tai ainakin on tietonen siitä että ne voi hyökätä mitä Ukrainassa ei ollut ja tämän takia en usko että tänne tulevat...

Vierailija
85/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytten tajuttiin että mamujen vastustajat on venäjän kannattajia. Tehdään jatkossakin kaikki toisin mitä noi. 

Vierailija
86/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämme todeksi Troijan hevosen. Vain idiootti kieltää sen. Tässä olen miettinyt, että mihinkä sitä lapsen ja koiran kanssa pakenisi, mutta sairaseläkeläisenä minut ajetaan nälkäkuolemaan tai pakkaseen. Eli ei jää rahaa pakenemiseen. Jospa lapseni ehtisi kouluttautua ja lähteä ennen pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita. [/quote] Venäjällä on helkutisti muslimeja.Siellä ei kirkkojakaan saa enää paljon rakennella.Moskeijoita saa.Muslimit valtaavat katuja rukous pyllistyksillään ja venäjän budjetteihin mahtuu muiden koulujen eli islam jne mutta ei ortodoksit.Johan se isis on ehtinyt jo venäjällekkin, että ei meillä kauan aikaa enää ole pelleillä täällä suomessa ja halailla jokaista vastaantulijaa. [/quote] Niin Venäjällä on siihen kuuluvien alueiden muslimiasukkaita. Ei sinne juuri oteta tuontimuslimeita. Mutta ikävää, että sielläkin ollaan menossa tuohon suuntaan. Silti uskon, että Venäjä voi olla ainoa valtio, joka pystyy pistämään isikselle kampoihin.

[/quote] No tuo voi olla tottakin että venäjä voi tuhota alueellensa tulevat isis terroristit.

[/quote] Mutta mitä tekevät meidän suomen päättäjät? aivan loikkivat pakoon ja pistävät päänsä pensaaseen.Mitä se Stubbikin sanoi tv:ssä kenenkään ei tulisi pelätä tai joutua kenenkään ilkivallan ja pahoinpitelyn kohteeksi..juu tuota mites olisi että ei enää otettaisi sellaisia ihmisiä suomeen, jotka harrastaa näitä tämmöisiä rikoksia.Mietttiikö stubb niitä pahoinpideltyjä,murahattuja,tapettuja ja raiskattuja uhreja yhtään? ei taida miettiä.Stubb kuitenkin haluaa noita lisää suomeen ja niin paljon että suomalaiset ovat aika altaksikön vähemmistö omassa maassaan.

Vierailija
88/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.

[/quote]

Ihan sairas ajatus. Sä et ymmärrä yhtään mistä sä puhut. Tiedän mäkin sen verran historiasta että sillon kun venäjä valloitti suomen niin ne murhasi ja raiskasi ja lähetti siperiaan hirveät määrät suomalaisia. Sitten se kurjuus ja ihmisoikeudet vielä. Kuka tollasta ihannoi???
[/quote]

Entä mikä on suomalaisten kohtalo, kun mamut tuovat islamin (ja isisin) Suomeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin jo sekunnin

Vierailija
90/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko mistä suomen armeija koostuu? kaikista tavallisista ihmisistä, joilla pinna kireällä ja sitä ei voi käskyttää muutaman idiootti eliitin suusta.Tosin rajan takaakin tulee väkeä sotkemaan pakkaa, mutta joukkovoima on se joka oikeasti puree.Monissa maissa on ajettu väkisin pois diktaattorit vallasta, jotka kansaa kyykyttävät.Jos kansa leikkii että kaikki on hyvin, mutta pinnanalla kuohuu, niin sitten jatkuu jokaisen kansalaisen pompottelu.Seuraavaksi iskee kunnolla hyvätuloisiin, no toivottavasti olette noin 40-vuotiaina pk-seudulla maksaneet omakotitalonne.Näistä pelleilyistä ei pääse pälkähästä, kuin miljonäärit ja poliitikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:28"]No nytten tajuttiin että mamujen vastustajat on venäjän kannattajia. Tehdään jatkossakin kaikki toisin mitä noi. 
[/quote]
Ei kun kyse on ihan maantiedosta.
On ihan höpöä puhua mamujen vastustajista muuten, aidosti työperäisiä mamuja tai aitoja pakolaisia hyvin harva Suomessa vastustaa. Näissä keskusteluissa puhutaan elintasopakolaisista yleensä. Mutta ymmärrän sinua, ihan yleisesti yritetään keskustelua häiritä niputtamalla kaikki mamut samaan.

Ei ole kyse venäjämielisyydestä, jos ei halua EU:n päättävän Suomen asioista ja sitä myötä mm. tuppaavan tänne ylijäämämamuja muista EU-maista, niin kuin nyt on tapahtumassa. Juuri nyt on käynnissä mamuinvaasio toisista EU-maista.

Vierailija
92/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta. Asutaan perheen kanssa muutaman kilometrin päässä keskuksesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/93 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria "pakolaisia". Helppo kouluttaa. Evitskogissa on siihen isot maat ja metsät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme