Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämmekö kohta todeksi tarinan Troijan hevosesta?

Vierailija
18.08.2015 |

Haluaisin tietää, millä perusteella on selvitetty/ selvitetään, että nämä nuoret, hyväkuntoiset miehet ovat todella pakolaisia, eivätkä esimerkiksi ns soluttautujia. Isis on uhannut soluttautua Eurooppaan pakolaisten seassa.

Pakko sanoa, että on pyörinyt tuo uhkaus mielessä, kun katson noita nuoria, riuskoja kavereita. Käykö niin, että kun yö saapuu, troijalaiset hyökkäävät lahjahevosen sisuksista?

Haluan korostaa, että hädänalainen tarvitsee suojan ja avun mielestäni. Minusta näinä maailman aikoina pitäisi kuitenkin jollain tapaa selvittää, keitä tulijat todella ovat tai millä aikein he saapuvat.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

[/quote]

Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.

[/quote]

 

Sinne vaan! Mulle yks vitun lysti minne sinä menet

Vierailija
42/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

[/quote]

Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.

[/quote]

 

Sinne vaan! Mulle yks vitun lysti minne sinä menet

[/quote]

Sä olet venäläinen. Palaa takasin sinne vaahtoamasta koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää Troijan hevonen ilmiötä niinkään, vaan täysin erilaisen kulttuurin invaasiota. Kun tämä pakolaisporukka lisääntyy, kotoutuu ja alkaa äänestämään meillä, niin pikkuhiljaa tapamme ja normimme muuttuvat. Voi toki olla, että he omaksuvat meidän arvomme, mutta jos näin ei käykään niin jyräävät meidät ihan enemmistön voimalla demokraattisesti joskus lähivuosikymmeninä, lastemme elinaikana viimeistään. 

Nyt ei ole kyse uskonnosta sinänsä vaan käsityksistä naisten tasa-arvosta. En halua sitä mallia tänne. 

Vierailija
44/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupes pelottaa. :|

Vierailija
45/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adressit pinoon ja lopetetaan tää mamutus helvetti!! Suomi suomalaisille

Vierailija
46/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]

2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(

[/quote] Väärin.Tällä hetkellä on valkoisia 30% maailmassa ja vuonna 2100 on 2,5% eli 12miljardista noin. 240milj

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]

2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(

[/quote] Väärin.Tällä hetkellä on valkoisia 30% maailmassa ja vuonna 2100 on 2,5% eli 12miljardista noin. 240milj

[/quote]

 

No voihan perse sentään... Tässä sitä unelmaa teille <3

Vierailija
48/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

[/quote]

Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.

[/quote]

 

Sinne vaan! Mulle yks vitun lysti minne sinä menet

[/quote]

Sä olet venäläinen. Palaa takasin sinne vaahtoamasta koko ajan. 

[/quote]

 

Suomalainen ;) Sä oot joku vitu tummahipiäinen hiv kyrpä tai pillu :))))))

[/quote]

Ei kukaan suomalainen toivo ryssien hyökkäystä ja suomen joutumista venäjälle. Olet todella sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kuitenkin meidän suomalais naisten pitää yhtä asioissa, eikä tapellla kuin idiootit keskenämme? Mode tule sinäkin mukaan.Älytöntä tapella keskenämme, kun olemme muutenkin vähemmistö maailmassa.Kaikki kuitenkaan naiset ei olla erimielisiä siitä, että emme halua raiskauksia ja muuta väkivaltaa suomeenkaan, vaikka jostain erimieliä ollaankin.Pääasia että päästäisiin yhteisymmärrykseen ja siihen voisi kaikki vaikuttaa.

Vierailija
50/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

[/quote]

Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.

[/quote]

 

Sinne vaan! Mulle yks vitun lysti minne sinä menet

[/quote]

Sä olet venäläinen. Palaa takasin sinne vaahtoamasta koko ajan. 

[/quote]

 

Suomalainen ;) Sä oot joku vitu tummahipiäinen hiv kyrpä tai pillu :))))))

[/quote]

Ei kukaan suomalainen toivo ryssien hyökkäystä ja suomen joutumista venäjälle. Olet todella sairas.

[/quote]

 

En ole toivonutkaan ;) Vastasin sinulle tuossa kohtaa kun sanoit että muuta venäjälle siitä!!! Venäjä ei ole tänne hyökkäämässä mut sä kuvittelet tääl jotain ihme salaliitto teorioitas :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

[/quote]

Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.

[/quote]

 

Sinne vaan! Mulle yks vitun lysti minne sinä menet

[/quote]

Sä olet venäläinen. Palaa takasin sinne vaahtoamasta koko ajan. 

[/quote]

 

Suomalainen ;) Sä oot joku vitu tummahipiäinen hiv kyrpä tai pillu :))))))

[/quote]

Ei kukaan suomalainen toivo ryssien hyökkäystä ja suomen joutumista venäjälle. Olet todella sairas.

[/quote]

 

En ole toivonutkaan ;) Vastasin sinulle tuossa kohtaa kun sanoit että muuta venäjälle siitä!!! Venäjä ei ole tänne hyökkäämässä mut sä kuvittelet tääl jotain ihme salaliitto teorioitas :DDD

[/quote]

Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

 

Vierailija
52/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:46"]Pitäiskö kuitenkin meidän suomalais naisten pitää yhtä asioissa, eikä tapellla kuin idiootit keskenämme? Mode tule sinäkin mukaan.Älytöntä tapella keskenämme, kun olemme muutenkin vähemmistö maailmassa.Kaikki kuitenkaan naiset ei olla erimielisiä siitä, että emme halua raiskauksia ja muuta väkivaltaa suomeenkaan, vaikka jostain erimieliä ollaankin.Pääasia että päästäisiin yhteisymmärrykseen ja siihen voisi kaikki vaikuttaa.
[/quote] Miten niin naisten? Onko tämä joku naisten palsta? Pitääkö aina erikseen mainita olevansa mies täällä vauvapalstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:46"]

Pitäiskö kuitenkin meidän suomalais naisten pitää yhtä asioissa, eikä tapellla kuin idiootit keskenämme? Mode tule sinäkin mukaan.Älytöntä tapella keskenämme, kun olemme muutenkin vähemmistö maailmassa.Kaikki kuitenkaan naiset ei olla erimielisiä siitä, että emme halua raiskauksia ja muuta väkivaltaa suomeenkaan, vaikka jostain erimieliä ollaankin.Pääasia että päästäisiin yhteisymmärrykseen ja siihen voisi kaikki vaikuttaa.

[/quote]

 

Juujuu mut ei siltä kauheesti näytä :) Moni kun haluaa niitä pakolaisia tänne koko ajan vaan lisää eikä tajua mitä siitä seuraa..

Vierailija
54/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

[/quote]

Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.

[/quote]

 

Sinne vaan! Mulle yks vitun lysti minne sinä menet

[/quote]

Sä olet venäläinen. Palaa takasin sinne vaahtoamasta koko ajan. 

[/quote]

 

Suomalainen ;) Sä oot joku vitu tummahipiäinen hiv kyrpä tai pillu :))))))

[/quote]

Ei kukaan suomalainen toivo ryssien hyökkäystä ja suomen joutumista venäjälle. Olet todella sairas.

[/quote]

 

En ole toivonutkaan ;) Vastasin sinulle tuossa kohtaa kun sanoit että muuta venäjälle siitä!!! Venäjä ei ole tänne hyökkäämässä mut sä kuvittelet tääl jotain ihme salaliitto teorioitas :DDD

[/quote]

Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

 

[/quote]

 

En ollut minä :D Kai täällä muutkin saa vastata sun idiootti juttuihis kun tuo joka sanoi tuon pulla jutun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:46"]Pitäiskö kuitenkin meidän suomalais naisten pitää yhtä asioissa, eikä tapellla kuin idiootit keskenämme? Mode tule sinäkin mukaan.Älytöntä tapella keskenämme, kun olemme muutenkin vähemmistö maailmassa.Kaikki kuitenkaan naiset ei olla erimielisiä siitä, että emme halua raiskauksia ja muuta väkivaltaa suomeenkaan, vaikka jostain erimieliä ollaankin.Pääasia että päästäisiin yhteisymmärrykseen ja siihen voisi kaikki vaikuttaa.
[/quote] Ei tule onnistumaan. Sanoma-konserni ja Yle tukevat monikulttuurisuutta. Syytä en tiedä.

Vierailija
56/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]Eiköhän Fennovoima ole se Troijan hevonen. On sitten "yllätys" kun venäläiset rakennusmiehet paljastuvatkin erikoisjoukkojen sotilaiksi, jotka yhdessä Alakurtista tulevien toveriensa kanssa katkaisevat Suomen Pyhäjoki-Raatteen tie-korkeudelta. [/quote] Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

[/quote]

Muuta venäjälle siitä!!! Mitä sä suomessa teet vitun hullu!! Painu helvettiin täältä!!!

[/quote]

 

Muuta sinä vittu afrikkaan :)

[/quote]

Paljon mieluummin kun venäjälle. Venäjä on viimeinen paikka maailmassa. Afrikassa olis ainakin kivat ilmat.

[/quote]

 

Sinne vaan! Mulle yks vitun lysti minne sinä menet

[/quote]

Sä olet venäläinen. Palaa takasin sinne vaahtoamasta koko ajan. 

[/quote]

 

Suomalainen ;) Sä oot joku vitu tummahipiäinen hiv kyrpä tai pillu :))))))

[/quote]

Ei kukaan suomalainen toivo ryssien hyökkäystä ja suomen joutumista venäjälle. Olet todella sairas.

[/quote]

 

En ole toivonutkaan ;) Vastasin sinulle tuossa kohtaa kun sanoit että muuta venäjälle siitä!!! Venäjä ei ole tänne hyökkäämässä mut sä kuvittelet tääl jotain ihme salaliitto teorioitas :DDD

[/quote]

Tuliskin. Veisin niille sylintäydeltä tuoretta suomalaista pullaa ja halaisin jokaista

 
[/quote]

Lainasit nyt minun tekstiäni

Vierailija
57/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teijän pakolaiset pilaa tän maan paljon sitä aikaisemmin ennenkuin Venäjä tänne tulee

Vierailija
58/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:41"]On turvallisuusriski kun tulee niin paljon miehiä, joilla ei ole omaa naista. Mitä luulette silloin tapahtuvan?
[/quote]
Ruotsissa se on jo tapahtunut.

Vierailija
59/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä hyökkäs ukrainaan ja sotii siellä edelleen. Yrittää kait tuhota koko maan. Onneks persujen johdossa on tajuttu edes se ja ymmärretty että venäjä voi hyökätä koska tahansa. Ei mikään normaali maa suunnittele koko ajan jotain ihme hyökkäyksiä. Ei tosta vaarallisempaa naapurimaata voi edes olla. 

Vierailija
60/93 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuonne menevät rohkeimmat: https://www.facebook.com/events/425813897543602/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme