Elämmekö kohta todeksi tarinan Troijan hevosesta?
Haluaisin tietää, millä perusteella on selvitetty/ selvitetään, että nämä nuoret, hyväkuntoiset miehet ovat todella pakolaisia, eivätkä esimerkiksi ns soluttautujia. Isis on uhannut soluttautua Eurooppaan pakolaisten seassa.
Pakko sanoa, että on pyörinyt tuo uhkaus mielessä, kun katson noita nuoria, riuskoja kavereita. Käykö niin, että kun yö saapuu, troijalaiset hyökkäävät lahjahevosen sisuksista?
Haluan korostaa, että hädänalainen tarvitsee suojan ja avun mielestäni. Minusta näinä maailman aikoina pitäisi kuitenkin jollain tapaa selvittää, keitä tulijat todella ovat tai millä aikein he saapuvat.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:46"]Pitäiskö kuitenkin meidän suomalais naisten pitää yhtä asioissa, eikä tapellla kuin idiootit keskenämme? Mode tule sinäkin mukaan.Älytöntä tapella keskenämme, kun olemme muutenkin vähemmistö maailmassa.Kaikki kuitenkaan naiset ei olla erimielisiä siitä, että emme halua raiskauksia ja muuta väkivaltaa suomeenkaan, vaikka jostain erimieliä ollaankin.Pääasia että päästäisiin yhteisymmärrykseen ja siihen voisi kaikki vaikuttaa. [/quote] Ei tule onnistumaan. Sanoma-konserni ja Yle tukevat monikulttuurisuutta. Syytä en tiedä.
[/quote] niinpä. eroaerkosta.fi vai mikä se nyt oli.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita.
[/quote]
Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:59"]
No tuonne menevät rohkeimmat: https://www.facebook.com/events/425813897543602/
[/quote]
Ei tonne hei voi mennä.. :D Suvakit siellä kivittää vielä... Tai mamut. Ne saa osottaa mieltään vapaasti ei me ;)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:53"]2100 vuonna on enää n 30% valkoisia ihmisiä.. Miettikääpä lapsienna niiden lapsia kun he ovat sitten sitä "vähemmistöä" ja niitä alistetaan :(
[/quote]
Nyt maailmassa on tuo 30%. 2100 on arvioitu, että enää 2,5%.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:58"]
Venäjä hyökkäs ukrainaan ja sotii siellä edelleen. Yrittää kait tuhota koko maan. Onneks persujen johdossa on tajuttu edes se ja ymmärretty että venäjä voi hyökätä koska tahansa. Ei mikään normaali maa suunnittele koko ajan jotain ihme hyökkäyksiä. Ei tosta vaarallisempaa naapurimaata voi edes olla.
[/quote]
Voihan se mutta en usko. Me ei voida valita meidän naapurimaita valitettavasti. Kannatatko natoakin vielä?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.
[/quote] Venäjällä on helkutisti muslimeja.Siellä ei kirkkojakaan saa enää paljon rakennella.Moskeijoita saa.Muslimit valtaavat katuja rukous pyllistyksillään ja venäjän budjetteihin mahtuu muiden koulujen eli islam jne mutta ei ortodoksit.Johan se isis on ehtinyt jo venäjällekkin, että ei meillä kauan aikaa enää ole pelleillä täällä suomessa ja halailla jokaista vastaantulijaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.
[/quote] Venäjällä on helkutisti muslimeja.Siellä ei kirkkojakaan saa enää paljon rakennella.Moskeijoita saa.Muslimit valtaavat katuja rukous pyllistyksillään ja venäjän budjetteihin mahtuu muiden koulujen eli islam jne mutta ei ortodoksit.Johan se isis on ehtinyt jo venäjällekkin, että ei meillä kauan aikaa enää ole pelleillä täällä suomessa ja halailla jokaista vastaantulijaa.
[/quote]
Höpöhöpö
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:58"]
Venäjä hyökkäs ukrainaan ja sotii siellä edelleen. Yrittää kait tuhota koko maan. Onneks persujen johdossa on tajuttu edes se ja ymmärretty että venäjä voi hyökätä koska tahansa. Ei mikään normaali maa suunnittele koko ajan jotain ihme hyökkäyksiä. Ei tosta vaarallisempaa naapurimaata voi edes olla.
[/quote]
Voihan se mutta en usko. Me ei voida valita meidän naapurimaita valitettavasti. Kannatatko natoakin vielä?
[/quote]
Tietenkin. Usa sais tulla turvaamaan jo.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:59"]
No tuonne menevät rohkeimmat: https://www.facebook.com/events/425813897543602/
[/quote]
Ei tonne hei voi mennä.. :D Suvakit siellä kivittää vielä... Tai mamut. Ne saa osottaa mieltään vapaasti ei me ;)
[/quote]
No ei voi, vaikka haluaisi! Mun pomo on mamuttaja, samoin yo:lla on niitä vähän liikaa. Kävisi köpelösti, jos naamani näkyisi lehtikuvassa.
Tämä on mennyt jo ihan liian pitkälle. Toisinajattelijoita (tai väärinajattelijoita) vainotaan. Ja tämä tapahtuu Suomessa vuonna 2015. Voi h*lvetti.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:58"]
Venäjä hyökkäs ukrainaan ja sotii siellä edelleen. Yrittää kait tuhota koko maan. Onneks persujen johdossa on tajuttu edes se ja ymmärretty että venäjä voi hyökätä koska tahansa. Ei mikään normaali maa suunnittele koko ajan jotain ihme hyökkäyksiä. Ei tosta vaarallisempaa naapurimaata voi edes olla.
[/quote]
Voihan se mutta en usko. Me ei voida valita meidän naapurimaita valitettavasti. Kannatatko natoakin vielä?
[/quote]
Tietenkin. Usa sais tulla turvaamaan jo.
[/quote]
Anteeks mut mitähän hyötyä siitä olis? Tulis paljon pahempaa jälkeä vaan kun jenkit tänne tulis ja raahais jonkun ydinaseen mukanaan :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.
[/quote]
Ihan sairas ajatus. Sä et ymmärrä yhtään mistä sä puhut. Tiedän mäkin sen verran historiasta että sillon kun venäjä valloitti suomen niin ne murhasi ja raiskasi ja lähetti siperiaan hirveät määrät suomalaisia. Sitten se kurjuus ja ihmisoikeudet vielä. Kuka tollasta ihannoi???
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.
[/quote] Venäjällä on helkutisti muslimeja.Siellä ei kirkkojakaan saa enää paljon rakennella.Moskeijoita saa.Muslimit valtaavat katuja rukous pyllistyksillään ja venäjän budjetteihin mahtuu muiden koulujen eli islam jne mutta ei ortodoksit.Johan se isis on ehtinyt jo venäjällekkin, että ei meillä kauan aikaa enää ole pelleillä täällä suomessa ja halailla jokaista vastaantulijaa.
[/quote]
Niin Venäjällä on siihen kuuluvien alueiden muslimiasukkaita. Ei sinne juuri oteta tuontimuslimeita. Mutta ikävää, että sielläkin ollaan menossa tuohon suuntaan. Silti uskon, että Venäjä voi olla ainoa valtio, joka pystyy pistämään isikselle kampoihin.
Jenkkejä on ympäri maapalloa sotimassa ja mitä helvettiä ne on missään saanut aikaseks? Uhoomassa ne on joka hiton kulmassa kyllä...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:58"]
Venäjä hyökkäs ukrainaan ja sotii siellä edelleen. Yrittää kait tuhota koko maan. Onneks persujen johdossa on tajuttu edes se ja ymmärretty että venäjä voi hyökätä koska tahansa. Ei mikään normaali maa suunnittele koko ajan jotain ihme hyökkäyksiä. Ei tosta vaarallisempaa naapurimaata voi edes olla.
[/quote]
Voihan se mutta en usko. Me ei voida valita meidän naapurimaita valitettavasti. Kannatatko natoakin vielä?
[/quote]
Tietenkin. Usa sais tulla turvaamaan jo.
[/quote]
Anteeks mut mitähän hyötyä siitä olis? Tulis paljon pahempaa jälkeä vaan kun jenkit tänne tulis ja raahais jonkun ydinaseen mukanaan :D
[/quote]
Ei se venäjä uskalla hyökätä natoa vastaan. Sitten kun ne ampuis ydinpommin niin ammuttaisiin takaisin. Venäjä hyökkää aina puoleettomia maita vastaan jotka jää yksin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.
[/quote] Venäjällä on helkutisti muslimeja.Siellä ei kirkkojakaan saa enää paljon rakennella.Moskeijoita saa.Muslimit valtaavat katuja rukous pyllistyksillään ja venäjän budjetteihin mahtuu muiden koulujen eli islam jne mutta ei ortodoksit.Johan se isis on ehtinyt jo venäjällekkin, että ei meillä kauan aikaa enää ole pelleillä täällä suomessa ja halailla jokaista vastaantulijaa.
[/quote]http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/islam-on-venajan-toiseksi-suurin-uskonto/2174756
lhttp://www.irr-tv.fi/uutiset/9-missio/146-islam-voimistuu-venajalla jne ottakaa selvää, miksi alapeukutatte?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita.
[/quote]
Ihan sairas ajatus. Sä et ymmärrä yhtään mistä sä puhut. Tiedän mäkin sen verran historiasta että sillon kun venäjä valloitti suomen niin ne murhasi ja raiskasi ja lähetti siperiaan hirveät määrät suomalaisia. Sitten se kurjuus ja ihmisoikeudet vielä. Kuka tollasta ihannoi???
[/quote]
Historiasta... Se on hei historiaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:58"]
Venäjä hyökkäs ukrainaan ja sotii siellä edelleen. Yrittää kait tuhota koko maan. Onneks persujen johdossa on tajuttu edes se ja ymmärretty että venäjä voi hyökätä koska tahansa. Ei mikään normaali maa suunnittele koko ajan jotain ihme hyökkäyksiä. Ei tosta vaarallisempaa naapurimaata voi edes olla.
[/quote]
Voihan se mutta en usko. Me ei voida valita meidän naapurimaita valitettavasti. Kannatatko natoakin vielä?
[/quote]
Tietenkin. Usa sais tulla turvaamaan jo.
[/quote]
Anteeks mut mitähän hyötyä siitä olis? Tulis paljon pahempaa jälkeä vaan kun jenkit tänne tulis ja raahais jonkun ydinaseen mukanaan :D
[/quote]
...eivätkä he meidän etuamme tulisi tänne ajamaan, vaikka tulisivatkin tänne.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:43"]Ainoa mikä mua häiritsee on venäjä. Ne on jotenkin ihan sairaita. [/quote] Minä puolestani olen alkanut tuntea vetoa Venäjän suuntaan. Siellä harvat mamut joutuvat lapion varteen. Näkisin Suomen ennemmin autonomisena osana Venäjää kuin itsenäisyytensä menettäneenä osana monikulttuurista Eurooppaa. Jos siis näistä pitäisi valita. [/quote] Venäjällä on helkutisti muslimeja.Siellä ei kirkkojakaan saa enää paljon rakennella.Moskeijoita saa.Muslimit valtaavat katuja rukous pyllistyksillään ja venäjän budjetteihin mahtuu muiden koulujen eli islam jne mutta ei ortodoksit.Johan se isis on ehtinyt jo venäjällekkin, että ei meillä kauan aikaa enää ole pelleillä täällä suomessa ja halailla jokaista vastaantulijaa. [/quote] Niin Venäjällä on siihen kuuluvien alueiden muslimiasukkaita. Ei sinne juuri oteta tuontimuslimeita. Mutta ikävää, että sielläkin ollaan menossa tuohon suuntaan. Silti uskon, että Venäjä voi olla ainoa valtio, joka pystyy pistämään isikselle kampoihin.
[/quote] No tuo voi olla tottakin että venäjä voi tuhota alueellensa tulevat isis terroristit.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:46"]
Pitäiskö kuitenkin meidän suomalais naisten pitää yhtä asioissa, eikä tapellla kuin idiootit keskenämme? Mode tule sinäkin mukaan.Älytöntä tapella keskenämme, kun olemme muutenkin vähemmistö maailmassa.Kaikki kuitenkaan naiset ei olla erimielisiä siitä, että emme halua raiskauksia ja muuta väkivaltaa suomeenkaan, vaikka jostain erimieliä ollaankin.Pääasia että päästäisiin yhteisymmärrykseen ja siihen voisi kaikki vaikuttaa.
[/quote]
Juujuu mut ei siltä kauheesti näytä :) Moni kun haluaa niitä pakolaisia tänne koko ajan vaan lisää eikä tajua mitä siitä seuraa..
[/quote] aivan.