Lue keskustelun säännöt.
Kuka tippui eilen Vaimomatskussa??? Oliko minkäänlaisia käänteitä??
Kommentit (4)
Olikohan se tosissaan?? Eli jokunen jakso taaksepäin valmistivat kanaa Flaville...
Sillä New Yorkilla on järkyttävät sihrusilmät... toivottavasti tippuu PIAN!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun suosikki on alusta asti ollu Hoopz, se on kaikista normaalein noista typyköistä. New York on ihan kipee ämmä.. Mut ei se Flav ihan täysillä käy myöskään.
Hottie on aikasemminkin ollu reality-showssa metsästämässä rikkaita miehiä joten..
Vaikka kaikki ne on kyllä vähän ärsyttäviä bimboja ja New York on mielisairas ihan takuulla.
Hottie mokas valheenpaljastuskokeessa joka ikisen kyssärin.. Oli vaan Flavin rahojen perässä.
Smiley rakastaa edelleenkin ex-miestään.. Koska se ärsyke New York tippuu!!!??