Lue keskustelun säännöt.
Help, tullirajoista ym. jotain tietävät. Paljonko DVD-levyistä menee tullia?
18.02.2007 |
Tarkoitan lähinnä sitä, että kuinka paljon DVD-paketti pitää maksaa, että siitä joutuu maksamaan tullia. Vaatteissahan se raja on aivan älyttömän pieni.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aiheisen laatikosto hyllyn e-baystä ja maksoi noin 114 dollarii eli joku n. 100e postikuluineen.. olin ihan varma että se menee tulliin mutta ei...