Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin vihjailut lihomisestani ärsyttää.

Vierailija
06.04.2013 |

Miten itse suhtautuisitte jos vanha anoppinne alkaisi kommentoida tyyliin näin:

Kerrot odottavasi vauvaa. Anoppi kommentoi, että on ennakoinut jo viime kesästä odotusta, että mieheni siskon kanssa olivat jo viime kesänä puhuneet että taidan odottaa (en odottanut).

Autoon pakkautuessamme lasten kanssa anoppi haluaa mennä takapenkille lasten kanssa, koska "hänhän on paljon pienempi kuin minä". ???

Pistän vanhan muorin höpinöihin tuon, mutten siltikään ymmärrä miksi pitää tuolla tavalla mainita, kun muuten sitten ollaan niin ystävällisiä olevinaan ja tarjotaan herkkuruokia ym patistetaan syömään ja ottamaan lisää.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan mun anopilta, tosin sillä on ikää vasta 52v...

Vierailija
2/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä mun anoppi jo 75v enkä kyllä ole sanonut takaisin mitään noihin, naurahtanut vain. Mutta kyllä pännii oikeasti!!

Ja kun olen ollut raskaana, on saattanut vieraittenkin kuullen ihan kysyä, että paljonko painan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vielä kovin pahalta kuulosta. Nuo voisin kohauttaa pelkällä naurahduksella. Oma anoppini sanoi kerran sukulaisten kuullen kahvipöydässä serkulleen, että tällä olisi syytä laihdutaa ja mietttiä mitä suuhunsa pistää.

Vierailija
4/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaville kuuluukin huomautella läskeistä jotta tajuaisivat pitää itsestään parempaa huolta ja olla esimerkkinä lapsille. Olisi todella noloa jos oma miniä olisi lihava.

Vierailija
5/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla ämmillä nyt vaan on sellainen tapa että nuorempia pitää mollata heti kun tulee tilaisuus. Tuollaisia teistäkin tulee vanhemmiten.

Vierailija
6/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt löytänyt vihjeitä lihomisesta tuossa esimerkissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas herkkähipiäinen miniä! Voi hyvänen aika!

 

1. Anoppi on saattanut ihan muista asioista kuin painostasi olettaa (toivoa) viime kesänä että olet raskaana. Esim. et ole joskus ottanut viiniä tms aterialla, olet ollut "pahoinvoivan" näköinen tmv.

 

2. Anoppi haluaa olla kohtelias ja ajatella että a) miniä saa istua autossa rauhassa edessä eikä tarvitse istua lasten viihdyttäjänä takana b) miniä saa enemmän tilaa edessä istuessaan ja anoppi istuu hankalasti takana. On myös mahdollista, että anoppi nauttii lasten seurasta ja haluaa autossa istua heidän vieressään ihan siksi.

 

Oletkos ap lihonnut? Vaikuttaa siltä, että aihe on sinulle arka ja näet mörköjä kaikkialla.

 

Ps. Onkos se anoppi pienempi kuin sinä? Silloinhan hän on ihan oikeassa joka tapauksessa siitä, että mahtuu paremmin sinne takapenkille kuin sinä.

Vierailija
8/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tokikaan aina ole ollut ylipainoinen. Esim yhden lapsen imetys vei minulta kilot niin että olin lopulta alipainoinen, ja silloin anoppi huolehti että voi voi kunhan ei tulis anoreksiaa!! Itse en ikinä kehtaisi kommentoida toisten painosta mitään, kokisin todella nolona sellaisen!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap pidempi, lyhyempi vai samanmittainen kuin anoppisi?

Vierailija
10/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nelikymppisetkin naiset vittuilevat kauniille ja hieman pyöreille kolmekymppisille. Vanhemmat naiset ovat aina kateellisia hehkeästä ihosta ja hedelmällisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:09"]

Lihaville kuuluukin huomautella läskeistä jotta tajuaisivat pitää itsestään parempaa huolta ja olla esimerkkinä lapsille. Olisi todella noloa jos oma miniä olisi lihava.

[/quote]

Ei minusta ap mitenkään maininnut olevansa lihava. Sitäpaitsi lihaville ei yleensä huomautella vaan kauniille ja pikkaisen pyöreille naisille. Se on se kateus...

Vierailija
12/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano iloisesti hymyillen takaisin, etta onneksi sinulla on viela jotakin tehtavissa, kun taas anopin iassa vaistamatta kaikki alkaa roikkua, eika niille kiloillekaan enaa mitaan voi, mika on anopille varmaan hirvean ahdistavaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:09"]

Lihaville kuuluukin huomautella läskeistä jotta tajuaisivat pitää itsestään parempaa huolta ja olla esimerkkinä lapsille. Olisi todella noloa jos oma miniä olisi lihava.

[/quote]

 

en kyllä itse miellä itseäni lihavaksi, BMI 22, rasvaprosentti 20. Mutta valitettavasti anoppini mielestä kaikki yli 60 kiloiset on läskejä.

 

2

Vierailija
14/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä lihonut viimeisen 1,5 vuoden aikana, monen tekijän summa. Minulla oli rankat lääkitykset, ja päälle vielä e-pillerit, ja kärsin masennuksesta. Tuli syötyä siihen pahaan oloonsa. Anoppi ei näistä mitään tiedä. Mutta mielestäni erittäin ajattelematonta vihjailla painon noususta!

Olen ollut aiemmin varsin hoikka ja hyvävartaloinen, kävin salilla ja huolehdin ulkonäöstäni. Eipä kehuja tullut koskaan! Mutta nyt kun olen pyöristynyt, vaikken vieläkään mikään yli-lihava ole, niin jopas huomautellaan. Ja toki nyt raskaana paino taas nousee, vaikka yritän sen pitää kohtuudessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten oikeasti läskeille ei koskaan vittuilla? Eikä myöskään rumille pullukoille. Vain kauniit pullukat ovat vapaata riistaa. Niin läpinäkyvää.

Vierailija
16/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:21"]

Olen kyllä lihonut viimeisen 1,5 vuoden aikana, monen tekijän summa. Minulla oli rankat lääkitykset, ja päälle vielä e-pillerit, ja kärsin masennuksesta. Tuli syötyä siihen pahaan oloonsa. Anoppi ei näistä mitään tiedä. Mutta mielestäni erittäin ajattelematonta vihjailla painon noususta!

Olen ollut aiemmin varsin hoikka ja hyvävartaloinen, kävin salilla ja huolehdin ulkonäöstäni. Eipä kehuja tullut koskaan! Mutta nyt kun olen pyöristynyt, vaikken vieläkään mikään yli-lihava ole, niin jopas huomautellaan. Ja toki nyt raskaana paino taas nousee, vaikka yritän sen pitää kohtuudessa.

ap

[/quote]

 

Entä se pituus? Millainen pituusero sinulla on anoppiisi?

Vierailija
17/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:23"]

Miksi muuten oikeasti läskeille ei koskaan vittuilla? Eikä myöskään rumille pullukoille. Vain kauniit pullukat ovat vapaata riistaa. Niin läpinäkyvää.

[/quote]

 

Kauniit naiset yleensä on kaiken paskan kohteena.

Vierailija
18/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ilkeä oikeasti.oikeasti.

Vierailija
19/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan nyt anoppi on minua pienempi, kuivakka vanha ihminen, niin painoltaan kuin pituudeltaankin. Muttei ole aina ollut noin "laiha", tai ei laiha ole nytkään, mutta sellainen kuin nyt tuon ikäiset jo ovat. Ja on lyhyempi minua, en osaa sanoa paljonko mutta kuitenkin.

ap

Vierailija
20/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:23"]

Miksi muuten oikeasti läskeille ei koskaan vittuilla? Eikä myöskään rumille pullukoille. Vain kauniit pullukat ovat vapaata riistaa. Niin läpinäkyvää.

[/quote]

Joo ei mullekaankukaan enää sano mitään (162cm/95kg) mutta jossain painossa 65-75kg sain kuulla läskeistäni koko ajan. Nyt kun sitä laardia olisi vaikka melkein kahdelle minun pituiselleni, saan vihdoin olla ihan rauhassa. Vain yksi työkaveri puhuu läsnäollessani aina lihavuudesta ja ylipaino-ongelmista yms., ihan vaan "yleisellä" tasolla. Se on tosi outoa mutta enemmän mua hävettää hänen puolestaan kuin itseni. Kaikki muut ovat aina vaivautuneen näköisiä.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi