Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin vihjailut lihomisestani ärsyttää.

Vierailija
06.04.2013 |

Miten itse suhtautuisitte jos vanha anoppinne alkaisi kommentoida tyyliin näin:

Kerrot odottavasi vauvaa. Anoppi kommentoi, että on ennakoinut jo viime kesästä odotusta, että mieheni siskon kanssa olivat jo viime kesänä puhuneet että taidan odottaa (en odottanut).

Autoon pakkautuessamme lasten kanssa anoppi haluaa mennä takapenkille lasten kanssa, koska "hänhän on paljon pienempi kuin minä". ???

Pistän vanhan muorin höpinöihin tuon, mutten siltikään ymmärrä miksi pitää tuolla tavalla mainita, kun muuten sitten ollaan niin ystävällisiä olevinaan ja tarjotaan herkkuruokia ym patistetaan syömään ja ottamaan lisää.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on lihava ja hyväntuulinen anoppi. Ei tartte ainakaan siksi stressata raskauskilojen kanssa.

Vierailija
22/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, liikunnallinen kolmekymppinen nainen ja kuullut vittuilua "läskeistäni" aikuisiälläni VAIN 45-55-vuotiailta miehiltä. Naljaillaan, että olisin muka lihonut tai syönyt epäterveellistä ruokaa tms. Nuo miehet ovat itse mahakkaita ja suoraan sanottuna kaikin puolin vähemmän viehättäviä kuin minä. En tajua, miten toisen ihmisen paino kiinnostaa tervettä ihmistä. Enkä kehtaisi rienata ketään aiheesta. Kai se on se kateus sitten, joka saa avautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:23"]

Miksi muuten oikeasti läskeille ei koskaan vittuilla? Eikä myöskään rumille pullukoille. Vain kauniit pullukat ovat vapaata riistaa. Niin läpinäkyvää.

[/quote]

Joo ei mullekaankukaan enää sano mitään (162cm/95kg) mutta jossain painossa 65-75kg sain kuulla läskeistäni koko ajan. Nyt kun sitä laardia olisi vaikka melkein kahdelle minun pituiselleni, saan vihdoin olla ihan rauhassa. Vain yksi työkaveri puhuu läsnäollessani aina lihavuudesta ja ylipaino-ongelmista yms., ihan vaan "yleisellä" tasolla. Se on tosi outoa mutta enemmän mua hävettää hänen puolestaan kuin itseni. Kaikki muut ovat aina vaivautuneen näköisiä.

 

[/quote]

Niin totta. Työpaikkani naiset saattavat komentoida kaunista raskaanaolevaa hänen syömisistään, mutta se oikeasti läskimooses saa olla ihan rauhassa.

Vierailija
24/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:33"]

Olen normaalipainoinen, liikunnallinen kolmekymppinen nainen ja kuullut vittuilua "läskeistäni" aikuisiälläni VAIN 45-55-vuotiailta miehiltä. Naljaillaan, että olisin muka lihonut tai syönyt epäterveellistä ruokaa tms. Nuo miehet ovat itse mahakkaita ja suoraan sanottuna kaikin puolin vähemmän viehättäviä kuin minä. En tajua, miten toisen ihmisen paino kiinnostaa tervettä ihmistä. Enkä kehtaisi rienata ketään aiheesta. Kai se on se kateus sitten, joka saa avautumaan.

[/quote]

Mä olen kolmekymppinen, muodokas bmi 26. Miehet eivät koskaan kommentoi painostani ja huomiota riittää muiltakin kuin omalta mieheltä. Itseäni vanhemmat naiset saattavat piilovittuilla ja huomautella herkutteluistani.

Vierailija
25/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski se vaan on kamalinta naisessa.

Anoppi yrittää sinun parastasi, mutta tietenkään se ei mukavalle tunnu. Kivempaa on syödä kermaleivoksia ja karamellia.

 

Itse en arvosta naista, jossa on läskiä yli normaalipainoindeksin.

Käytännössä nainen on "haluttava" vain, ollessaan normaalipainoisen ja alipainoisen rajamailla, sanokoon lääkärit mitä haluaa.

 

Tietenkään minä en vaadi naisia laihduttamaan tai olemaan haluttavia. Haluan vain kertoa mikä miehen mielestä on naisessa seksikästä.

 

Jos miehellä olisi yhtä helppoa olla "haluttava" naisen silmissä, ei tuottaisi mitään vaikeuksia. Miehen täytyisi käsitykseni mukaan olla myös lihaksikas ja jossain määrin "iso". Ei kuitenkaan lihava.

 

Tähän liittyen, kuulisin mielellään onko naisilla jotakin helppoa yleisohjetta miehelle?

Vierailija
26/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:41"]

Haluan vain kertoa mikä miehen mielestä on naisessa seksikästä.

[/quote]

 

Kaikkien miestenkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:41"]

Läski se vaan on kamalinta naisessa.

Anoppi yrittää sinun parastasi, mutta tietenkään se ei mukavalle tunnu. Kivempaa on syödä kermaleivoksia ja karamellia.

 

Itse en arvosta naista, jossa on läskiä yli normaalipainoindeksin.

Käytännössä nainen on "haluttava" vain, ollessaan normaalipainoisen ja alipainoisen rajamailla, sanokoon lääkärit mitä haluaa.

 

Tietenkään minä en vaadi naisia laihduttamaan tai olemaan haluttavia. Haluan vain kertoa mikä miehen mielestä on naisessa seksikästä.

 

Jos miehellä olisi yhtä helppoa olla "haluttava" naisen silmissä, ei tuottaisi mitään vaikeuksia. Miehen täytyisi käsitykseni mukaan olla myös lihaksikas ja jossain määrin "iso". Ei kuitenkaan lihava.

 

Tähän liittyen, kuulisin mielellään onko naisilla jotakin helppoa yleisohjetta miehelle?

[/quote]

Olet oksettava. Ap sanoi olevansa bmi 22 eli hirveä läski sun mielestäsi? Tärkeintä naisessa on sopusuhtaisuus ja kauneus. Jos ei ole kaunista naamaa, niin peli on menetetty vaikka laihduttaisi itsensä luurangoksi.

Vierailija
28/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:41"]

Haluan vain kertoa mikä miehen mielestä on naisessa seksikästä.

[/quote]

 

Kaikkien miestenkö?

[/quote]

 

Ihan omasta puolestani totean, vaikkakin tiedän useimpien miesten yhtyvän näkemykseeni

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:41"]

Haluan vain kertoa mikä miehen mielestä on naisessa seksikästä.

[/quote]

 

Kaikkien miestenkö?

[/quote]

 

Ihan omasta puolestani totean, vaikkakin tiedän useimpien miesten yhtyvän näkemykseeni

 [/quote]

 

Ok, muista nyt kun äiti sulle opettaa, että ikinä IKINÄ ei saa yleistää noin! Jos puhut omasta puolestas, niin puhu, mutta älä vedä mun miestä siihen mukaan!

Vierailija
30/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:47"]

 

Olet oksettava. Ap sanoi olevansa bmi 22 eli hirveä läski sun mielestäsi? Tärkeintä naisessa on sopusuhtaisuus ja kauneus. Jos ei ole kaunista naamaa, niin peli on menetetty vaikka laihduttaisi itsensä luurangoksi.

[/quote]

 

Olen ehdottomasti eri mieltä. Toki naamoissa on eroja, mutta vähemmän kauniin naaman ja todella kauniin naaman vaikutus seksikkyyteen on pientä verrattuna vartalon solakkuuteen. Erityisen tärkeää on omata VYÖTÄRÖ. Kaljamaha naisella vie kaiken halun, vaikka kasvot olisi enkelin.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:41"]

Haluan vain kertoa mikä miehen mielestä on naisessa seksikästä.

[/quote]

 

Kaikkien miestenkö?

[/quote]

 

Ihan omasta puolestani totean, vaikkakin tiedän useimpien miesten yhtyvän näkemykseeni

 [/quote]

 

Ok, muista nyt kun äiti sulle opettaa, että ikinä IKINÄ ei saa yleistää noin! Jos puhut omasta puolestas, niin puhu, mutta älä vedä mun miestä siihen mukaan!

[/quote]

Olen aivan satavarma, että sun miestäs ällöttää sun läskis. Sanoi se mitä tahansa sulle.

Ps. olen pahoillani tästä faktasta

 

Vierailija
32/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:54"]

Olen aivan satavarma, että sun miestäs ällöttää sun läskis. Sanoi se mitä tahansa sulle.

Ps. olen pahoillani tästä faktasta

[/quote]

Kunhan saat sen 18 v täyteen ensin, niin palataan sitten asiaan, jookos! Pentujen nukkumaanmenoaika on just! Mars mars äiti käskee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:47"]

 

Olet oksettava. Ap sanoi olevansa bmi 22 eli hirveä läski sun mielestäsi? Tärkeintä naisessa on sopusuhtaisuus ja kauneus. Jos ei ole kaunista naamaa, niin peli on menetetty vaikka laihduttaisi itsensä luurangoksi.

[/quote]

 

Olen ehdottomasti eri mieltä. Toki naamoissa on eroja, mutta vähemmän kauniin naaman ja todella kauniin naaman vaikutus seksikkyyteen on pientä verrattuna vartalon solakkuuteen. Erityisen tärkeää on omata VYÖTÄRÖ. Kaljamaha naisella vie kaiken halun, vaikka kasvot olisi enkelin.

 

[/quote

Ihan on semmoinen olo kuin olisit itse ruma nainen. Ei siinä mitään, ole tyytyväinen ampiaisvyötäröstäsi jos sinussa ei muuta kaunista ole. Mites sitten kun olet raskaana etkä voi vyötäröäsi esitellä?

Vierailija
34/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:47"]

 

Olet oksettava. Ap sanoi olevansa bmi 22 eli hirveä läski sun mielestäsi? Tärkeintä naisessa on sopusuhtaisuus ja kauneus. Jos ei ole kaunista naamaa, niin peli on menetetty vaikka laihduttaisi itsensä luurangoksi.

[/quote]

 

Olen ehdottomasti eri mieltä. Toki naamoissa on eroja, mutta vähemmän kauniin naaman ja todella kauniin naaman vaikutus seksikkyyteen on pientä verrattuna vartalon solakkuuteen. Erityisen tärkeää on omata VYÖTÄRÖ. Kaljamaha naisella vie kaiken halun, vaikka kasvot olisi enkelin.

 

[/quote]

 

Multa just tuo vyötärö puuttuu, vaikka en ole edes läski mutta ei ole mulle semmosta tiimalasi-vyötäröä suotu, naama on kyllä kaunis ja timmissä kunnossa kroppa, tissit on suurehkot ja perse on todella hyvä kun urheilen, mutta tuo vyötärö! voi pee olenko nyt ihan epähaluttava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:14"]

Jo nelikymppisetkin naiset vittuilevat kauniille ja hieman pyöreille kolmekymppisille. Vanhemmat naiset ovat aina kateellisia hehkeästä ihosta ja hedelmällisyydestä.

[/quote]

 

Ylipaino = hehkeä iho ja hedelmällisyys?

Vierailija
36/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:14"]

Jo nelikymppisetkin naiset vittuilevat kauniille ja hieman pyöreille kolmekymppisille. Vanhemmat naiset ovat aina kateellisia hehkeästä ihosta ja hedelmällisyydestä.

[/quote]

 

Ylipaino = hehkeä iho ja hedelmällisyys?

[/quote]

No kyllähän ne kaikista ryppyisimmät ovat siloposkia haukkumassa. Eikä tässä puhuttu ylipainosta vaan siitä, että katkerat vanhat naiset vittuilevat nuoremmilleen.

Vierailija
37/42 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:47"]

 

Olet oksettava. Ap sanoi olevansa bmi 22 eli hirveä läski sun mielestäsi? Tärkeintä naisessa on sopusuhtaisuus ja kauneus. Jos ei ole kaunista naamaa, niin peli on menetetty vaikka laihduttaisi itsensä luurangoksi.

[/quote]

 

Olen ehdottomasti eri mieltä. Toki naamoissa on eroja, mutta vähemmän kauniin naaman ja todella kauniin naaman vaikutus seksikkyyteen on pientä verrattuna vartalon solakkuuteen. Erityisen tärkeää on omata VYÖTÄRÖ. Kaljamaha naisella vie kaiken halun, vaikka kasvot olisi enkelin.

 

[/quote]

 

Multa just tuo vyötärö puuttuu, vaikka en ole edes läski mutta ei ole mulle semmosta tiimalasi-vyötäröä suotu, naama on kyllä kaunis ja timmissä kunnossa kroppa, tissit on suurehkot ja perse on todella hyvä kun urheilen, mutta tuo vyötärö! voi pee olenko nyt ihan epähaluttava?

[/quote]

Sama juttu ja ainakin mun mies tykkää juurikin isohkoista tisseitäni, timmistä perseestäni ja kasvoistani. Ja jos lihon pari kiloa, menee se yleensä tisseihin ja pömppövatsaan, mutta kuulemma se mussa juuri onkin kiihottavinta. Joskus olin epävarma ja yritin peittää vatsaani seksin aikana, mutta mies kielsi sanoen, että häntä kiihottaa kun kaunis kiinteä vatsa on hieman pömppö, että se on todella naisellista.

Vierailija
38/42 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut jo lahjaksi laminoidun BMI-taulukon? Kaikki ennen sitä on vain herjanheittoa.

 

 

Vierailija
39/42 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanasti sinä ap puhut anopistasi, "kuivakka vanha ihminen"... Eli jos anoppi onkin sinua kooltaan pienempi, niin kannattaa muistaa, että on vain kuivakka vanha ihminen!

 

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:28"]

Tottahan nyt anoppi on minua pienempi, kuivakka vanha ihminen, niin painoltaan kuin pituudeltaankin. Muttei ole aina ollut noin "laiha", tai ei laiha ole nytkään, mutta sellainen kuin nyt tuon ikäiset jo ovat. Ja on lyhyempi minua, en osaa sanoa paljonko mutta kuitenkin.

ap

[/quote]

Vierailija
40/42 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet keksinyt omasta päästäsi nuo lihavuusvihjailut. Ehkä anoppi vain halusi olla kohtelias ja mennä sinne takapenkille kun hän kerran sinne paremmin mahtuu, kun kerran oikeasti ON pienempi kuin sinä. Ja mistä päättelit että hän oletti sinun olevan raskaana painosi vuoksi? Onhan nyt monia muitakin juttuja mistä voi tulla mieleen että onkohan tuo raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi