Anopin vihjailut lihomisestani ärsyttää.
Miten itse suhtautuisitte jos vanha anoppinne alkaisi kommentoida tyyliin näin:
Kerrot odottavasi vauvaa. Anoppi kommentoi, että on ennakoinut jo viime kesästä odotusta, että mieheni siskon kanssa olivat jo viime kesänä puhuneet että taidan odottaa (en odottanut).
Autoon pakkautuessamme lasten kanssa anoppi haluaa mennä takapenkille lasten kanssa, koska "hänhän on paljon pienempi kuin minä". ???
Pistän vanhan muorin höpinöihin tuon, mutten siltikään ymmärrä miksi pitää tuolla tavalla mainita, kun muuten sitten ollaan niin ystävällisiä olevinaan ja tarjotaan herkkuruokia ym patistetaan syömään ja ottamaan lisää.
Kommentit (42)
Oletko itse koskaan tullut ajatelleeksi, mikä on syynä siihen, että olet niin herkkänahkainen painoosi (ja ulkonäköösi?) kohdistuvien kommenttien suhteen?
Jos olet lihonut niin sitten olet, mikä siinä niin kamalaa on, ettei saisi sanoa ääneen?
Anopit on vaan ärsyttäviä. Mun anoppi on oikea laihuuden ihannoija, ihailee muakin äänekkäästi kun lopulta pääsin irti raskauskiloista, mitähän lienee ajatellut musta ennen sitä kun imetysajan olin vielä pyöreä kun en halunnut silloin laihduttaa. Onneksi meidän lapset on tavispainoisia, anopin oman tyttären lapset hieman pyöreämpiä (Eivät mun mielestä lihavia, vaan suloisia lapsen pullukoita) mutta anoppi vahtii niiden syömistä kuin haukka etteivät liho!!!