Typerä kysymys mutta vaivaa. Miksi yksi mies valehtelee minulle ettei muista käytyjä keskusteluja ja väittää ettei huomaa poissaoloani?
Tämä mies on ollut alkuun aika flirtti ja muuttanut käytöstään, niin että on välillä hyvinkin läheinen (antaa kaiken huomionsa) ja sitten sitä seuraa kylmyys eikä huomioi juurikaan tai sitten on ärtynyt tai etäinen muulla tavoin. Tämä on alkanut ärsyttämään minua, sillä olen kohtelias ihminen itse enkä pidä mistään ihmeellisistä leikeistä. Olisi ihan järkevää mielestäni olla ihan normaali käytökseltään edes.
Joskus kyselee hyvin paljon kaikkea ja avaudun, hänkin avautuu. Seuraavalla kerralla on kuin ei muistaisikaan käytyjä keskusteluja, kuin ei mukamas tietäisi minusta juurikaan vaikka on todella ollut läsnä käydyissä keskusteluissa, kysynyt lisää ja tahtonut kuulla. Sitten seuraavilla kerroilla aloittaa keskusteluja esimerkiksi niin, että "en tiedä oletko tehnyt asiaa x mutta.."ja tietää aivan varmasti koska viimeksi kerroin hänelle. Tätä tapahtuu usein. Tai kun olen ollut poissa pidempään, niin kun kerron, että olipa mukavaa tai muuta niin vastaa, ai olitko poissa pidempäänkin. Huomaan hänen jatkuvasti jotenkin olevan jotain aivan muuta kuin mitä hän on. Sitten kuitenkin kehonkieli kertoo, hän on kiusaantunut, katselee vartaloani, huuliani, naureskelee ja hymyilee kiusallisesti, puhuu ihan outoja ja on kömpelö. Mitä ei muiden seurassa ole.
Minua on alkanut ärsyttämään se, että hän on epäaito ja että viestittää aika epäkohteliaasti tavallaan että aivan kuin minulla ei olisi väliä tai keskusteluilla, jotka eivät ole olleet ihan sellaisia tavanomaisia vaan hän on halunnut tietää lisää paljonkin. Sitten käyttäytyy hyvin epäjohdonmukaisesti.
Ei tästä tarvitse tulla mitään enkä jahtaa häntä tai ole kovin kiinnostunut enää mutta minua harmittaa se, että kanssani pelataan jotain ihan ihmeellisiä käytöspelejä, joiden läpi näkee mutta hän pitää minua ilmeisesti tyhmänä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on muistisairaus?
Ei ole. Kyllä on ihan tietoista käytöstä häneltä. Näen tuon läpi ja olen todella ärsyyntynyt tuollaisesta. - ap
Keski-Suomessa? Kuulostaa ihan yhdeltä tutulta sankarilta
Ehkä välillä muistaa ja välillä ei.
Mielenkiintoiset asiat jäävät mieleen mutta muut eivät.
Lapsellista käytöstä. Ei muuta kommentoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista käytöstä. Ei muuta kommentoitavaa.
Lapsellisuus on rikkaus. Ei mul muuta.
Olen päättänyt etten enää keskustele hänen kanssaan kuin pelkästään pakolliset ja muutenkin suhtaudun häneen neutraalisti. Ei ole kovin mukavaa jakaa toisen ihmisen kanssa asioita itsestään ja hänkin jakanut itsestään ja sitten on kuin tyhjää vain, ettei vain tunnu missään tai ei ollut mitään yhteyttä. Tuo maski on niin läpinäkyvä ja mietin, että mikäköhän tuollainen on miehiään. - ap