Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussasinko?!

Vierailija
21.01.2010 |

Tein jokunen päivä sitten PregCheck-merkkisen raskaustestin.Siinähän on se alue, mikä kastetaan virtsaan, siihen tuli yksi viiva.Ei mennyt puoltakaan minuuttia, kun ilmestyi sille toiselle alueelle yksi vahva punainen viiva.miten ihmeessä tuo tulkintaan?!Oliko se sittenkin plussa vai nega?Auttakaa kokematonta :)

Niin ja tein testin 2 päivää oletetun kuukautisalkamisajan jälkeen, uuden testin ajattelin tehdä nyt viikonloppuna, mieluiten digitaalisen niin ei tarvitsisi pähkäillä ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi