Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyt, miksi työskentelette nykyisessä työssänne?

Vierailija
11.01.2007 |

Onko työ unelmienne työpaikka vai helvetti?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ liittyy koko elämän kestäneeseen harrastukseeni, joka on taitojakin kartuttanut:)



Ainut miinus on pieni palkka, mutta ei sekään ole kovin vakavaa, koska meillä ei ole velkoja.



bigmama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan