Lue keskustelun säännöt.
Mä epäilen et nyt ' savuhaitta' aikana palaa vielä joku metsä Suomessakin,
14.08.2006 |
kunihmiset vaan aattelee et haju tulee Venäjältä, eikä kiinnitä lähellä olevaan paloon normaalia huomiota.
Kommentit (2)
on palanut jo ja palaa edelleenkin... So what, kyllä se sitten aikanaan huomataan. Tuo itäinen naapuri vaan on hieman suurempi kuin meidän oma lintukoto
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaan kyllä savu tulee Venäjältä saakka. Tosin pahoin pelkään että mitä metsiä täälläkin vielä palaa..