Lue keskustelun säännöt.
Ella vai Siiri nimeksi tummatukkaiselle tytölle?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siiristä tulee mieleen semmoinen pellavapäinen tyttö.
Suurimmalla osalla lapsista muuten tuossa vaiheessa tumma tukka, eli voitte saada blondinkin tyttösen.. ;)
t. toinen nimipohtija, meidän tummatukkaisella tytöllä ristiäiset 2 viikon kuluttua
Ellasta tulee mieleen vaalea tyttö.
Meidän neiti on Ella (hän on vaalea) ja tunnen myös muutaman muun vaalea hiuksisen Ellan.
Tunnen myös muutaman Siirin ja heillä on tummat hiukset.
Siiristä tulee mieleen huivipäinen, paksu pirttihirmu.
Mutta johtuu ehkä siitä, että tiedän yhden tummatukkaisen pienen Ella-tytön...