Lue keskustelun säännöt.
Brio Happy yhdistelmät compact rungolla/kokemuksia, kiitos
09.12.2008 |
Jos jollain käytössä nämä vaunut kertokaa mitä olette tykänneet :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja älyttömän tyytyväisiä olemme olleet.
Tilava ja suojaisa koppa, kätevä kopan irrotussysteemi, kaunis ulkonäkö ;), tukevat ja jykevät vaunut, jne.
Neljäs lapsemme (joka 2 kk nyt), vaunuja ollut lapsillamme erinäinen määrä, mutta nämä ovat ehdottomasti parhaimmat.
Ei löydy valittamista ;)