Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille tulee ikäeroa 3v 3kk ja aion hankkia tuplarattaat koska

Vierailija
21.12.2008 |

koska en aio juosta isomman perässä kauppakeskuksissa joissa käymme enkä myöskään ala saalistaa isompaa lasta joka karkaa juuri kun nousemme linja-autoon.



Enkä myöskään jaksa kuunnella isomman kitinää kun kaupunkireissulla väsyttää ja haluaa rattaisiin lepäämään.



Ihan oman mielenterveyteni takia.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa tasan kolme vuotta, käytin tuplarattaita n.4 kertaa, oli niin hankalat!

Vierailija
2/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä täällä av:lla riittää. Uudenvuoden lupauksenani lopetan tämän palstan seuraamisen. Teen sen jo heti tänään. Morjens! Mut tapaatte Kaksplussalla enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

dorka tuplien kanssa, joissa yli-ikäinen lapsi. Toivottavasti sellaiset tali-aivot liikkuu jollain tilaihmemaasturilla.

Vierailija
4/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja bränikät tuplat ostettiin,ja ovat olleetkin ihan ehdottoman hyvä ostos.Tosin olen koko ajan olettanut,että joutavat myyntiin noin vuoden päästä,eiköhän isompi lapsi jo siinä vaiheessa tahdo kulkea kuin muutkin "isot" ihmiset...ja meillä ei ole autoa,ruokaostokset yms.hoidan yksin lasten kanssa.

Ja isompi istuu rattaissa kiltisti,koska muuta vaihtoehtoa ei ole!Jos sattuu niin että vauva nukkuu hyvin,ei ole kiire minnekään yms.niin päästän lapsosen jaloittelemaan esim.kauppakeskuksessa..

Vierailija
5/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävelee vierellä. Itse asiassa, 5-vuotiaan perässä ei kävellen edes pysy, sillä lapsi polkee niin lujaa.

Kätevä tapa liikkua paikasta toiseen.

Minä vien 4km:n päähän kaksostenrattailla 5v ja 3v lapset kerhoon, saan samalla itse tosi hyvät lenkit, mennään aika kovaa. Mukava kun saa itsekin liikuntaa, käydään erikseen pikkulasten pyörälenkit hissunkissun vauhtia.

Vierailija
6/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni aina ärsyttää ne ihan pienet lapset jotka säntäilevät kauppakeskuksissa sinne ja tänne toisten ihmisten eteen, kun se on vanhemmista niin ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en ole koskaan ymmärtänyt tuota lasten pyöräilyä, laitan paljon mieluummin lapsen rattaisiin, enkä tien tukkeeksi polkemaan ja kompuroimaan sen pyöränsä kanssa muiden jalankullkijoiden harmiksi. Miten ihmeessä teidän 2-4-vuotiaat lapset muutenkin jaksaa koko päivän kävelyreissuja tai iltamyöhään kylästä tuloja nukkuma-ajan jo ollessa käsillä, vai teettekö aina kaikki reissut sitten kuitenkin autolla?

Vierailija
8/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tosi tyytyväinen tuplarattaisiin. Ilmankin niitä pärjäisi mutta ne helpottaa elämää tosi paljon. Ei 3v. pitkiä matkoja jaksa kävellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä eroa 2vuotta ja silti pärjättiin seisomalaudalla .Naapurin tuplia lainasin joskus ja oli tosi hankalat mielestäni ,mutta kukin tavallaan.

Vierailija
10/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi saa kävellä mun perässä kauppakeskuksissa tuntikausia. Kivaa on kaikilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvakseltaan mitään koko päivän kävelyreissuja. Jos lähdetään esim. Stadiin, niin kyllä me siellä osataan kuunnella lasta, ja levätä ja pitää taukoja välillä. Meillä ei toimita sillä tavalla vain vanhempien ehdoilla, että isot lapset on pakko alistaa pikkuvauvan asemaan, jotta äiti saa shoppailla rauhassa.



Ja jos ollaan iltamyöhällä liikenteessä, niin silloin ollaan autolla. Muuten kyllä liikutaan paljon kävellen ja lapset varsinkin pyörällä.



T: Äiti ja lapset 5-v , 3-v ja 8kk

Vierailija
12/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolen tylsyyteen jos homehdun kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen jälkeen aina kävellyt.

Vierailija
14/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kun pitäisi (siis jo kävelevän) kävellä päivässä ikänsä verran kilometrejä plus yksi siihen päälle. Apn lapsen pitäisi siis päivässä kävellä 4 kilometriä, miten se onnistuu jos on sidottuna rattaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkiin ja takaisin 2km niin 4km tulee täyteen. Ja kävelystä väsähtänyt lapsi nukahtaa taatusti kun päästään kotiin ja minäkin saan nukkua. Vauva pärjää itsekseen vaikka hereillä onkin.

Vierailija
16/32 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä elämää se on lapsille?

Aamulla rattaisiin, että äiti pääsee kiertämään kauppoja, sitten kotiin. Voiko lapsuutta enää passiivisemmin viettää...?

Vierailija
17/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi on luonnostaan villi, ei sitä saa mennä kieltämään ja tukahduttamaan lapsen persoonaa. Se ruotuun laittaminen on peruskoulunopettajan tehtävä, ei äidin.

Vierailija
18/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkeasti kasvatettu lapsi sulla, jos vielä tuon ikäisenä käyttäytyy noin huonosti.

Vierailija
19/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat sanat!

aika surkeasti kasvatettu lapsi sulla, jos vielä tuon ikäisenä käyttäytyy noin huonosti.

Vierailija
20/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa se sulle pitemmällä tähtäimellä on kuin lykätä sitä vielä 4-vuotiaanakin pitkin kaupunkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi