Lue keskustelun säännöt.
En jaksa viikonloppuisin mitään
15.09.2014 |
Makaan vain, selaan nettiä, tilaan kotiin noutoruokaa.
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No minä reippailen ja lasten takia pitääkin jaksaa jotain.
Jaksatko arkena sitten apremmin ? Kyllä välillä saa levätäkin. mutta noutoruokaa en kyllä söisi.
mä jaksoin ajella 27km fillarilla eilen... nyt on pohkeet hieman jumissa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
JOtenkin... tiedän että voisin piristää itse omaa olemistani, muttei tunnu maksavan vaivaa.. en koe että ansaitsen mukavaa oloa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama