Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla marttyyrisukulainen? Rasittaako?

Vierailija
30.07.2014 |

Oletko vaan katkaissut välit, vai mitä olet tehnyt? Sukulaiseni, joka minusta oli pitkään ihan ok-tyyppi, soittelee haukkuakseen muita sukulaisia (syystä että emme enää auta erästä sukulaista joka on rikollinen ja ihmisenäkin karsea.). Hän istuu keskellä korpea mökissään miettimässä näitä ja itkeskelemässä ilkeitä sukulaisiaan. En jaksaisi olla tekemisisssä hänen kanssan, kun joka sanaa saa varoa. Ei voi kertoa kenen kanssa teki mitäkin, missä on menossa jne. koska hän saa hepulit jos joku on ollut alle kahdensadan kilometrin päässä hänestä eikä ole tullut käymään jne. Toisaalta säälin häntä, mut ei vaan jaksaisi. On tässä muitakin ihmissuhteita joista on pidettävä huolta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskopuoli on todellinen marttyyri. Aina saa varoa sanojaan ja olla varpaisillaan. Joskus oltiin 3 vuotta mykkäkoulussa ja se oli elämäni parasta aikaa. Nyt ollaan taas tekemisissä ja kaikki on niin hankalaa hänen kanssa.

Vierailija
2/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ketkä niitä marttyyreja tässä nyt olikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muttei tosin ole verisukulainen. Kyseessä on nelikymppinen ämmä. Luoteeseensa sekoittuu myös muitakin piirteitä.

Ollessani 8v, olimme lähdössä äitini kanssa Floridaan lomalle. Ämmä ei voinut olla iloinen puolestani, vaan ilmoitti, että siellä kaapataan ja raiskataan lapsia, että maitopurkit ovat täynnä kaapattujen lasten kuvia. Kun palasin lomalta, hän syyllisti minua siitä, etten välitä hänesetä tippaakaan kun vain yhden postikortin lähetin.

Olen opiskelija, ja asuntoni vuokra on viime vuodet laskenut muutamalla kolikolla, koska ikääntyvän talon arvo laskee. Ämmä vaahtosi viikko tolkulla siitä, kun heidän vuokransa ja heidän vuokransa, miksei v*ttu heidän vuokransa. Jännä tilanne sinänsä, kun hänellä/perheellään on varaa käyttää vain ja ainoastaan kampaamotuotteita, asennella parketteja, syödä kalleinta lihaa kalleimmilta lautasilta, varaa kustantaa täysi-ikäisten lasten eläminen jne. Itse olen opiskelija, jonka tulot ovat 720e. Ennen kuin joku tulee nyt huutelemaan kateutta, voin kertoa, etten ole kateellinen. Oli vaan mielesetäni jännä huomio tämä :p

Ämmä heräsi vapaapäivänä seitsemän aikaan aamulla ja alkoi siivoamaan. Kun muut perheenjäsenet nousivat muutamien tuntien kuluttua, Ämmä vaahtosi kuinka on JOUTUNUT heräämään aikaisin aamulla siivoamaan! Ja kukaan ei häntä kiitä! Riemu repesi vasta, kun heränneet alkoivat kattaa pöytää aamiaist varten: Ämmä oli juuri puunannut keittiön, eikä sinne sopinut mennä syömään. Kiukuttelu eli tuhahtelu, kivahtelu ja kaapin ovien paiskominen jatkui vielä seuraavana päivänä. Normaalisti Ämmä nukkuu puoleen päivään saakka.

Ämmässä on vähän äärifeministin vikaa, joten arjessa mies pitkän työpäivän jälkeen pyykkää, siivoaa, käy kaupassa ja tekee ruokaa. On väsynyt ja onneton. Ämmä siis kokee, että perheestä huolehtiminen on naista alentavaa, eikä esim. siksi ruokailun jälkeen voi laittaa kalaa jääkaappiin. Ämmä istuu sohvalla ja puolivihaisella marttyyriäänellä huokailee "Niin. Kaikki vaan poistuu astioineen pöydästä mutta kukaan ei jää korjaamaan tähteitä. Just joo. Aivan. Kaikki vaan olettaa että joku muu tekee!" ynnä muuta ulinaa. Kala mätänee pöydällä yön yli.

Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ehkä jatkankin. Tämä on terapeuttista!

Vierailija
4/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on ääripersu. En ole jaksanut kuunnella hänen vaahtoamistaan persujen puolueohjelmasta ja suomalaisen yhteiskunnan epäkohdista plus ronkeleista suomalaisnaisista. Olen aivan kylmän rauhallisesti lakannut pitämästä yhteyttä häneen koska välillämme ei ole normaalia ja todellista keskusteluyhteyttä.

Minkä minä sille voin ettei hänellä ole naista eikä työpaikkaa? Hän on itse tehnyt aivan tietoisesti valintansa kieltäytyä töistä ja elää avustuksilla. Senpä vuoksi en tunne syyllisyyttä siitä, että voin elää keskiluokkaista elämääni tienaamillani tuloilla ja tarkastella asioita useamman tiedonlähteen avulla eikä minun tarvi ottaa minkään puolueen puolueohjelmaa uskonnokseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi