Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tätä odottelua jaksaa?

Vierailija
26.12.2006 |

Tässä odottelen, että onko keskenmeno vai muuta vuotoa. Päivästä toiseen kyttäämistä miltä nyt tuntuu ja alakerran tilanteen tarkistusta. Ärtynytkin olen, ajatukset lähinnä vain tässä asiassa. Kaikki pyörii tämän asian ympärillä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi