Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette kotihoidontuesta ja äitiysloman palkallisuudesta? Jäisikö lapsiluku pieneksi jos noita tukia ei olisi?
Kommentit (2)
Yh:na siis olen, mies lähti ennen raskauden puoliväliä. Ei olisi ollut mitään muuta vaihtoehtoa, kuin abortti, jos asiat näin olisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos noita tukia ei olisi, meillä jäisi lapsiluku kyllä varmaan pienemmäksi kuin näiden tukien kanssa. Olisi ollut mahdollista jäädä äitiyslomalle vasta vähän myöhemmin, joten ei ehdittäisi tehdä niin monta lasta. Kaksi olisi varmaan realistinen arvio.
Jos tulot olisivat niin suuret, että tulosidonnaista vanhempainpäivärahaa ei huomaisi, tulojen pitäisi olla kyllä tähtitieteelliset. Vanhempainrahassa kun ei käsittääkseni ole kattoa lainkaan.