Lue keskustelun säännöt.
Hyi kuinka pahaa on kahvi ilman mitään lisukkeita :0((
02.01.2007 |
Siis ihan pelkkä musta kahvi. En ole enää vuosiin käyttänyt maitoa, sokeria en 20 vuoteen. Nyt kun koetan muuttaa elämäntapojani ja ruokailutottumuksiani niin en syö kuin ruoka-aikoina - toki kahvia juon mutta en siis kahvin kera ota mitään... pahaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla