Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi kuinka pahaa on kahvi ilman mitään lisukkeita :0((

Vierailija
02.01.2007 |

Siis ihan pelkkä musta kahvi. En ole enää vuosiin käyttänyt maitoa, sokeria en 20 vuoteen. Nyt kun koetan muuttaa elämäntapojani ja ruokailutottumuksiani niin en syö kuin ruoka-aikoina - toki kahvia juon mutta en siis kahvin kera ota mitään... pahaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi