Tässäpä teille typerä kysymys....
...mutta mulle ei...eli kuuluuko alkuraskauteen (n.3-5 vko) jonkinnäköstä pientä lämpöä (37,5) ja kauheeta närästystä?Menkkojen pitäis alkaa ens viikon lopulla että tikkuunka ei kannata viä sihdata...vai onko tää nyt tätä ällöttävää mahatautikuumeilua??Ois ihanaa olla raskaana piiiitkän yrittämisen jälkeen (2 v.)
N29
Kommentit (6)
Joitain kuulemma närästääkin. Mutta yleisemmin näröstys kuuluu loppuraskauteen.
mua närästi ainakain ihan kauheesti jo ennen ku menkkojen piti alkaa...
Toivotaan parasta =D
Tuu sit kertoon millai kävi...
Joitain kuulemma närästääkin. Mutta yleisemmin näröstys kuuluu loppuraskauteen.
mutta olen kyllä testin tehnyt noin 5 pv ennen menkkoja joka kerta ja se näyttänyt jo positiivista...
Mulla ei tosin ollut ihan alussa mitään oireita. Niinä päivinä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tuli menkkakipumaisia vatsakipuja jotka jatkuvat edelleen (nyt rv 6). Yhh. Lämmönnousua en ole havainnut tai mitannut. Luulin tosiaan, että menkat alkaisi kun oli ihan sellainen olo, mutta eipähän alkaneetkaan... Yllärinä tuli, kun jo kolmannella yrityskierrolla onnisti :D pidetään peukkuja sinulle, ap!
koskaan, kun minua on närästänyt, olivat raskauden alussa ja ihan lopussa.
Ja lämpö kuuluu myös.
Pidetään peukkuja sinulle.