Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ensimmäinen ajatuksesi, jos ovikello soi ja

Vierailija
15.07.2007 |

oven takana seisoo lauma yllätysvieraita?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en avaa ovea

Vierailija
2/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin voisin olla iloinen ja sanoa " tervetuloa" . Koti kiiltelee puhtauttaan ja kaupatkin ovat auki, joten saisi tarjottavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vieraat näkevät että olette kotona, auto on pihassa jne.

Vierailija
4/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vaikka vieraat näkevät että olette kotona, auto on pihassa jne.

Vierailija
5/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä voi päätellä auton pihalla olosta, ollaanko kotona vai ei. Ovisilmästä katson eikä ovi aukea yllätysvieraille.

Vierailija
6/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole käynyt kukaan 3 kuukauteen, jos ei lasketa yhtä läheistä kaveripariskuntaa ja isovanhempia lukuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni tämäkin vapaapäivä.

Vierailija
8/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästävät hotellikuluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" onkohan meillä kauhea sotku" -tyylistä.

Vierailija
10/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikki iskisi, koska a) täällä on sotkuista b) ei ole mitään tarjottavaa ja c) vihaan yllätysvieraita. Autosta ei voi onneksi päätellä mitään, koska parkkihalliin pääsevät vain asukkaat.



Onneksi tänne ei koskaan tule yllätysvieraita. Ilmoitus ensin, KIITOS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ystävillä ja tutuilla on kännykkä, MIKSI kukaan tuppautuisi kylään ilmoittamatta???

Vierailija
12/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole vuosiin toiminut. Ja yleensä vieraat tulevat suoraan sisään ja koputtaa oveen. Meillä ovi yleensä auki, kun kotona olemme.

mutta yllätysvieraat saa tulla. Talo elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ole koskaan 7v aikana eksynyt yllärivieraita. Aina sovitaan päivä koska kukaan ei tänne syrjään tule ja kaikilla on omat menonsa.

Jos ovikello soi niin se on jt tai muu tyrkyttäjä. Jos joku tarvii apua oikeasti niin se kyllä renkuttaa kelloa kunnes joku avaa. Emme siis avaa juurikaan ovea jos emme tiedä odottaa tulijoita.

Vierailija
14/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 2000-luvullakin on tyyppejä, jotka eivät edes tekstaria viitsi näppäillä saati soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vieraat tulevat sisään, kelaan nopeasti, onko mitään tarjottavaa. Jos mitään " selkeää" tarjottavaa ei löydy, kelaan, mitä voin kätevästi kehitellä... Yleensä aina löytyy jotain.



Vihaan yllätysvieraita enkä koskaan itse mene kylään ennalta ilmoittamatta.

Vierailija
16/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin varmasti ensiksi, että " voi ei, meillä on ihan kauhea kaaos (on oikeasti) ja itse olen kuin petolinnun persus!"

Vierailija
17/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen en pidä yllätysvieraista, koska ei ole kiva tarjota pelkkää kahvia (jos edes sitäkään on), ja likaiseen kotiin (etenkin vessaan) ei ole kiva vieraita ottaa vastaan.





Ja, kyllä nykypäivänäkin löytyy ihmisiä, jotka yllättäen tulee. Mm minun vanhempani ja appivanhemmat ovat sellasia. Yleensä tosin ilmoittavat tulostaan noin 2 minuuttia ennen ovikellon soittoa (eli, kerrostalon pihalta).

Vierailija
18/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on ärsyttävää laatua. Tulevat ovelle ilmoittamatta, soittavat sentään ovikelloa ja jos en heti ehdi avaamaan tulevat itse sisälle. Sen takia olen alkanut pitämään etuovea lukossa.

Vierailija
19/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ystävää perheineen päästän sisään aina vaikka yllärinäkin, muutamaa tuttua taas en päästäis koska niistä ei pääse eroon ikinä.

Vierailija
20/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovikelloa. Muut tulevat suoraan sisälle, meille voi tulla koska vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan