Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Nightwishiin piti valita mummoikäinen nelikymppinen laulaja?

Vierailija
25.05.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se hiukan huvittavaa, jos olisivat siihen jonkun teinin ottaneet. Miespuoliset bändin jäsenet miehen iässä ja sitten tyttönen laulamassa :)



Hyvä näin.



t. 3-kymppinen mummo

Vierailija
2/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ikä toivottavasti kertyy sinullekin... Toivottavasti keräät matkalla hieman elämänviisautta. Se kun usein kuuluu lauluäänestäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti turvallisempaa ottaa laulaja, jolla pitkä kokemus esiintymisestä.

Vierailija
4/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyttä kiisseliä

Vierailija
5/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kolmekymppisille????

Vierailija
6/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on oltu koulun matematiikan tunneilla? 5 tai suurempi pyöristyy aina seuravaan tasakymmeneen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pyöristyy aina ylöspäin tasa kymmeniin



Vierailija
8/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko elämä enää jatkua?!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi