Lue keskustelun säännöt.
Miksi Nightwishiin piti valita mummoikäinen nelikymppinen laulaja?
Kommentit (8)
Kyllä se ikä toivottavasti kertyy sinullekin... Toivottavasti keräät matkalla hieman elämänviisautta. Se kun usein kuuluu lauluäänestäkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja varmasti turvallisempaa ottaa laulaja, jolla pitkä kokemus esiintymisestä.
Missä on oltu koulun matematiikan tunneilla? 5 tai suurempi pyöristyy aina seuravaan tasakymmeneen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
5 pyöristyy aina ylöspäin tasa kymmeniin
Olishan se hiukan huvittavaa, jos olisivat siihen jonkun teinin ottaneet. Miespuoliset bändin jäsenet miehen iässä ja sitten tyttönen laulamassa :)
Hyvä näin.
t. 3-kymppinen mummo