Olen nähnyt toisen Suomen ja sen kansan, terveemmän, ja tiedän nykyisen tien olevan tuhon tie
Siis tiedän, en luule.
Tarkastellessamme Suomen tulevaisuutta pidemmällä aikajaksolla on täydellinen taantuma, rappio ja näiden äpä_rälapsena syntyvä tuho väistämätön.
Vielä on pieni hetki, silmänräpäys allegorisesti ilmaistuna, muuttaa suunta ja pelastaa kansa ja isänmaa.
Vaadittavat korjaavat toimenpiteet ovat niin voimakkaita, että nykyinen valtiokoneistomme ei kykene niitä toteuttamaan.
Nyt sinäkin tiedät.
Mitä teet tällä tiedolla?
Kommentit (15)
Skuutalla kulkeva nuoriso, woltista tilataan ruokaa ja huumeiden käyttö on sallittua. Mitä muuta? Rappio etenee kuin juna.
Pri_detapahtumiin liittyen Tampereen kaupunki ja "hyvinvointialue" markkinoivat saunailtaa, jossa ovat mm. verileikit sallittuja. Verileikit?
Mitä seuraavaksi? Ihmisuhrit ehkäpä?
Ovatko nämä oikesti Kaupungin ja Hyvinvointialueen avaintehtäviä vai merkki totaalisesta luopumuksesta?
Niin no, ehkäpä sekin jotain kertoo, että mansepriden yksi sponsori on Satanic Temple Finland. Ei hälytyskellot kenelläkään soi?
Jokainen kansakunta kukoistaa aikansa ja tuhoutuu sitten. Ei suomea pysty pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kansakunta kukoistaa aikansa ja tuhoutuu sitten. Ei suomea pysty pelastamaan.
Esi-isien perintö on liian kallis paskiaisten tuhottavaksi.
No hallitus on ainakin pilsnnut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Pri_detapahtumiin liittyen Tampereen kaupunki ja "hyvinvointialue" markkinoivat saunailtaa, jossa ovat mm. verileikit sallittuja. Verileikit?
Mitä seuraavaksi? Ihmisuhrit ehkäpä?
Ovatko nämä oikesti Kaupungin ja Hyvinvointialueen avaintehtäviä vai merkki totaalisesta luopumuksesta?
Eikös siellä Tampereen pormestarina huseeraa eräskin Ilmari Taisto Nurminen? Tämä ex-pääministeri Marinin ystävänäkin tunnettu henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Totta, nykysuuntaus on pelottavan lyhytkatseista! Huolissaan on jo suuri määrä kansaa, vielä kun päättäjätkin heräis!
Päättäjäthän juuri tämän nykytilan ovat mahdollistaneet, joten heidän heräämistään on turha odottaa.
Ongelman tekijöistä ei ole ongelman ratkasijoiksi.
Rappio etenee muuallakin. Joissakin maissa jopa nopeammin kuin Suomessa. Joissakin Suomen lähialueen maissa se rappiokehitys alkoi aikaisemmin kuin Suomessa. Mutta perässä tullaan. Suomihan on kaikessa vähän jälkijättöinen maa. Niin myös rappiossa.
Vierailija kirjoitti:
Rappio etenee muuallakin. Joissakin maissa jopa nopeammin kuin Suomessa. Joissakin Suomen lähialueen maissa se rappiokehitys alkoi aikaisemmin kuin Suomessa. Mutta perässä tullaan. Suomihan on kaikessa vähän jälkijättöinen maa. Niin myös rappiossa.
Joo, mutta Hölmölässä otetaankin sitten kaikki epäterveet ilmiöt nopeasti kiinni kun vauhtiin päästään. Hölmöläiset syttyvät hitaasti, mutta vauhtiin päästyään en niitä pysäytä mikään.
Totuudenpuhujilla ei ole yösijaa.
Niin. Tiedän, että olet idiootti, ap.
En mitään.
Selkärangattomana katson vierestä kun maa palaa ja poltetaan, aivan kuten kaikki muutkin. Sen sijaan valitan työttömien "laiskuudesta", syytän ulkomaalaisia kaikesta ja keksin syitä mistä kaikesta voisin valittaa ja ruikuttaa naapuristolle pienissä kaljan pöhnissä, aivan kuten kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pri_detapahtumiin liittyen Tampereen kaupunki ja "hyvinvointialue" markkinoivat saunailtaa, jossa ovat mm. verileikit sallittuja. Verileikit?
Mitä seuraavaksi? Ihmisuhrit ehkäpä?
Ovatko nämä oikesti Kaupungin ja Hyvinvointialueen avaintehtäviä vai merkki totaalisesta luopumuksesta?
Eikös siellä Tampereen pormestarina huseeraa eräskin Ilmari Taisto Nurminen? Tämä ex-pääministeri Marinin ystävänäkin tunnettu henkilö.
Bile Ilmari JAUHOINEN Nurminen, joka piti nämä JAUHOBILEET omassa kodissaan, siellä se Sanna Marinkin meidän entinen pääministeri venkoili itseään muka muutaman kaljan säestyksellä, kaikki voivat katsoa videon ja todellakin on otettu muuta kuin pelkkää kaljaa. Hän vain vähän tanssi, väänteli itseään kuin joku teinipissis pornovideossa.
Kyllä rappio alkoi entisen pääministerin aikaan ja jatkunee Tampereella hyvissä voimin. Pride tapahtuma mainostaa Kinky seksi-iltoja ja VERILEIKKEJÄ. Voiko sairaampaa enää olla, minusta ei.
Totta, nykysuuntaus on pelottavan lyhytkatseista! Huolissaan on jo suuri määrä kansaa, vielä kun päättäjätkin heräis!