Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ensimmäinen ajatuksesi, jos ovikello soi ja

Vierailija
15.07.2007 |

oven takana seisoo lauma yllätysvieraita?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta voisiko soittae ensin sopiiko tulla mutta ei mene jakeluun.

Vierailija
22/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varautua? Vedättekö jotain roolia vieraille/kavereille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvi mitää edellisenä päivänä ilmoittaa vaan vaikka puol tuntia ennen niin ehtii käydä rauhassa sotkut pois ja kattoon peilii sekä tarvittaessa käymään vaikka *****lla.

Vierailija
24/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on summeri onneksi käytössä ja jos ei ennakolta ole sovittu, en ovea avaa sen soidessa. Paitsi jos kuulen että soittaa muidenkin summeria eli on mainostenjakaja.

Vierailija
25/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkäisin yllätysvieraista! :D



Tarjottavaa ei kyllä aina ole, koitan nääs laihduttaa ja syön illalla tarjottavat jos vierasvaraa on.. Mutta omat tuotavat jos vierailta löytyy eikä sekamelska haittaa (siis sekamelska, ei lika) niin mikäs siinä!

Vierailija
26/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sielläpähän soittelevat.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 39+2

Vierailija
28/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on epäkohteliasta tulla imoittamatta pimpottelemaan. Meillä ei ovi aukene vaikka kotona oltaisiinkin!



Koen muutenkin yleensä vieraat kotonani rasitteeksi. Koti on se yksi paikka maailmassa missä pitää saada olla vaikka alasti jos tahtoo, ja vaikka koko päivän! Ja niin sekaista välillä kun itselle sopii. Vituttaa pitää kämppää koko ajan tiptop kunnossa vaan siinä pelossa että taas tulee niitä vitun yllätysvieraita jostain suunnalta.



Miten ihmiset eivät tajua, että ilmoittamatta ei tulla!! Ja mikään " olisin siellä 15min kuluttua" ilmoitus ei todellakaan riitä. Pitää olla ainakin päivän etukäteen tieto vierailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks kiljaisen lapseille, että : PAIKAT KUNTOON, Nyt tuli vieraita. Ja ite meen ovelle vastaan ja pyydän tietysti sisään. Joskus väsyttää ja joskus ei. Kivaa se on kumminkin. Keitän kahvit ja tarjoan mitä milloinkin sattuu olemaan. Yleensä ne mokkaruudut ainakin löytyy. Eli täällä on siihen totuttu ja nuorisokin tietää, että meillä voi aina tulla. Myöhäänkin...

Vierailija
30/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä varmaan ole pakkasessa pullaa, jotain keksejä saattaa olla kahvin kanssa tarjottavaksi, ja



voihan toinen perkule, kun on toden näköisesti leluja pitkin lattioita ja muutenkin voi olla tiskiä pöydällä jne,



ja helkkari, jostain pitäisi rääpäistä päällensä kunnolliset vaatteet, kun jos aamupäivälläkin sattuu vieraita tulemaan, voipi tämä äiti olla just tullut pyyhe päällä suihkusta..

Vierailija
32/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se mulkku joka tulee yllätyskäynnille.



Nautin siitä kauhistuneesta ilmeestä avaajan kasvoilla. Pääsen näkemään hänet heikoimmillaan. Joka kerta sanon kun avaaja pahoittelee sotkua ja epäsiisteyttä kodissaan, että ei mua haittaa yhtään, mutta mielessäni teen kokoajan havaintoja. Kotiin lähtiessäni kauhistelen mielessäni ja ääneen sotkua ja likaisuutta, jota minun kodissani ei ole koskaan.



Teen yllätyskäytejä siksi, ettei nämä " ystävät" joita käyn tervehtimässä vaan ehdi tulla minun kotiini kylään sotkemaan paikkoja. Kotiin mennessäni yllätyskäynneiltä, vaihdan heti sukat ja pesen käteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en myöskään avaa ovea rappukäytävään, sillä kyse on todennäköisesti jonkun toisen asukkaan rappuun päästämistä jehovantodistajista tms.



Meille ei siis tule yllätysvieraita, tosin en kyllä keksi ketään, joka tuosta noin vain ilmoittamatta tulisikaan...

Vierailija
34/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ovi suunnilleen auki ja jos yllättäen tullaan, saavat sietää sotkut sun muut. Ja itse keittää kahvinkin, jos on joku tärkeä kesken. Mut vaikka mikä olis menossa, niin kyllä on aikaa ihmisille. Mikäs muu tässä elämässä on niin tärkeää?



Mulla on jäänyt mieleen joku fraasi suunnilleen näin; että kuoleman hetkellä merkityksellistä ovat vain hetket jollon rakastimme. Ja ajattelen tuon tarkoittavan myös sitä, että SAAMME olla tärkeitä toisille ihmisille. Eli kaikki hetket, mitkä on vietetty toisten kanssa elämää jakaen on arvokkaita. Vai muistatko viimeisellä hetkellä mieluummin kotivinkin sisustusartikkelin, kuntosalitreenin tai pyykkipinon tai jonninjoutavan tv-sarjan? Vai mikä nyt sitä elämää suurempaa sitten on?



Kauheaa että äiti-ihmiset on tuollaisia sulkeutuneita, kontrollipakkoisia ihmisvihaajia.



Jostain oon lukenut senkin, että mitä sosiaalisempi äiti, sen parempi tulevaisuus lapsella. Liekö sitten totta vai ei.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan käy ketään ja liikun usein kotona puolipukeissa, pienessä yöpaidassa tai muuten epäasiallisissa vaatteissa. Asuni nolottaisi kovasti, koska turhamaisena tyyppinä liikun kodin ulkopuolella yleensä aika tip top ja meikattuna.



Suht siistiä meillä on aina ja alakerrassa on kauppa, joten tarjottavista ei tarvitsisi murhetta kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän