EBOLA levinnyt Ranskaan - ensimmäinen tartunta löydetty lääkäriltä
Onks Sulla wc-paperi-, maski- yms. varastot kunnossa ?????????
Kommentit (22)
Tuskin se lääkäri millään eristetyllä yksityiskoneella on sieltä Kongosta lentänyt. Altistumisia.
Hei, tehdään tästä 500 sivuinen paniikkiketju ja aletaan vatvominen ilman faktaa!
No niin! Ebola onkin ihan eri asia kun toi koronanuha. Voi alkaa vähän jännittää, eh?
Ensimmäinen Ebola-epidemia tunnistettiin jo 50 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hei, tehdään tästä 500 sivuinen paniikkiketju ja aletaan vatvominen ilman faktaa!
Yritän vuokrata pakun vielä tänään jotta saan kuljetettua pari lavallista vessapaperia autotalliin.
Igorit löytäneet taas uuden korona-öhöhö -ketjun..
Ebola eli ebolakuume on Filoviridae-heimoon kuuluvien ebolavirusten aiheuttama verenvuotokuume, joka usein johtaa nopeasti kuolemaan. Tautia tavataan ihmisessä, mutta sitä esiintyy myös muilla nisäkkäillä, erityisesti ihmisapinoilla ja hedelmälepakoilla.
Ebolaviruksen esimuotoja on esiintynyt eläinmaailmassa jopa miljoonia vuosia. Ebolaepidemiat ovat toistaiseksi yleensä lähteneet liikkeelle tartunnoista tautiin sairastuneista eläimistä, ja sen jälkeen epidemia leviää ihmisestä ihmiseen erityisesti ruumiinnesteiden välityksellä
Vierailija kirjoitti:
Hei, tehdään tästä 500 sivuinen paniikkiketju ja aletaan vatvominen ilman faktaa!
Mul tuli heti kauhee paniikki. MIkä auttais? HOTA-pulveri? Paras ostaa heti mökki erämaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tehdään tästä 500 sivuinen paniikkiketju ja aletaan vatvominen ilman faktaa!
Mul tuli heti kauhee paniikki. MIkä auttais? HOTA-pulveri? Paras ostaa heti mökki erämaasta.
Auttaa ihan kun pysyttelet siellä hikikomerossasi kaikki päivät kuten tähänkin asti.
En tarvi piikkilöitä kö ei peloita, eikä ala peloittaa kun en lue Iltapelkoja. Helppoa ressinvälttöä
Missä nipah, apina ja hanta? Joko käskettiin lopettaa niiden pelkäys?
Mitä pahempi tauti, sen vaikeammin ja suppeammin leviää onneksi. Toki paikallisesti käy huonosti kun riski kuolemaan on suurempi. Ei mitään hätää, sitten vasta kun muuttuu viime koronan kaltaiseksi ja rokotteita ei keksitä siihen ajoissa, voi alkaa niitä vessapaperirullia kärrätä kotiinsa.
Kuukaudessa tuli eurooppaan että sillai .Ilman rajoja ja näin .Menetetty .sEURATAAN TIUKALLA KATSEELLA.
Toi lääkäri oli hoitaut ebolapotilaita Kongossa. Aikooko ap hoitaa jossain ebolapotilaita vai mitä vauhkoat?
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/ Ihastele tatuttomia pajeettaria niin unohtuu tylsä pelkääminen
Mutta entäs ne datakeskukset ja uhatut pohjavetemme. Käsiteltäisikö se asia ekana poisa kuleskelemasta?
Tylysanomat boykottiin niin voit nauttia pelottomasti loppukesästä ja ryhtyä keskittymään pelkäilyyn sitten ku säät menevät käyttökelvottomiksi ja on muutenkin kurjaa
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäs ne datakeskukset ja uhatut pohjavetemme. Käsiteltäisikö se asia ekana poisa kuleskelemasta?
Shhhhh.... siitähän ei saa puhua.
Ranskassa on todettu ensimmäinen ebolatartunta, kertovat esimerkiksi uutistoimisto AFP sekä ranskalaislehti Le Monde.
Ranskan terveysviranomaisten mukaan ebolatapaus on todettu lääkärillä, joka palasi Kongon demokraattisesta tasavallasta.
Ranskan pääministeri Sébastien Lecornu on kertonut, että tilannetta seurataan ”erittäin tarkasti”.
Kongon demokraattisessa tasavallassa on parhaillaan käynnissä laaja epidemia. Vahvistettuja tartuntatapauksia on jo yli 1 000, kuolleita oli tiistaihin mennessä 254.