Lue keskustelun säännöt.
olin monta kuukautta pois täältä ja taas koukussa, ou nou!
Kommentit (4)
Oli jo ihanaa, kun luin paljon ja tein muita järkeviä juttuja. Kunnes parina iltana ajattelin että vilkaisen millainen meno täällä nykyään on. Ja nyt käyn täällä taas päivittäin, useamman kerran päivässä.
Täytyy yrittää taas irrottautua palstasta kesäloman aikana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yritän tällä kertaa pysyäkin poissa.
Nyt taas huomaan olevani aivan koukussa.
En ymmärrä, mikä tänne vetää.
taaskin, ties kuinka monta tuntia täällä notkunut jauhamassa paskaa vaikka olisi paljolti asioita mitä tehdä. . .