Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Justin Timberake tullut suomeen?

Vierailija
14.11.2006 |

Eikä muutkaan jotka ovat in? Ehkä tämä maa on niin pieni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono laulaja.

Vierailija
2/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kannata ylittää merta yhden pienen maan takia...



Tämän takia monet suuret starat skippaavat Suomen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista pääsee suoraan Norjaan.



Ruotsista Tanskaan meno on piece of nakki verrattuna meren ylitykseen Suomeen tultaessa.



Tanskasta tiet ovatkin auki loppuun Eurooppaan, jossa kaikki sitten starbat esiintyvätkin.



Suomi on aika yksinäinen, kaukana ja vaikean matkan takana keski-euroopassa keikkaileville.



4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä