Lue keskustelun säännöt.
Huomenta mammat!
28.05.2010 |
Tästä päivästä tulee loistava! Päätin sen juuri kun heräsin koululaisen kitinään ja vauvan itkuun :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meilläkin oli pelkkä kitinää aamupuuhat. tästä paranee.