Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko nähneet miehenne itkevän? jos, niin missä tilanteessa?

Vierailija
11.12.2007 |

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kun on ollut ihan loppu töiden kanssa, jälkeenpäin ajateltuna oli silloin varmasti pitkään masentunut mutta ilman virallista diagnoosia.

Vierailija
2/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä taisin nähdä että niiskutti kun meille syntyi tyttö. Oltiin niin varmoja että poika tulee ja mulla hanat repes totaalisesti kun kätilö ilmotti että tyttö tuli ja siinä tais sitten mieskin herkistyä. Tyttö oli siis upea yllätys, esikoinen on poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän itki, kun ensimmäinen raskauteni päättyi keskenmenoon viikolla 8.. ja itki kun eräs perheenjäsenensä kuoli.

Vierailija
4/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuopuksemme syntyi

Vierailija
5/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli hetkeä aikaisemmin kuullut, että äitinsä oli kuollut. Muuten ei ole tunteitaan osoittanut koskaan.

Vierailija
6/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mieheni herkistyy jopa tv-sarjoja katsoessaan, tulee tippa silmään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joskus riidan yhteydessä (mä vetistelen silloin tosi herkästi ja se tarttuu) tai kun joku on kuollut.

Vierailija
8/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin tuli ihan itku silmään. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hänen paras kaverinsa teki itsemurhan.

Vierailija
10/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuva paljastaa hänen itkevän kun esikoisemme syntyi. Kätilö otti meistä kuvan siinä heti tuoreeltaan kun sain poikamme siihen paidan alle ja itse itkin ja mies kumartui viereemme jotta mahtui samaan valokuvaan. Olin niin pyörällä päästäni ja väsynyt, että en tajunnut vasta kuin kuvasta sitten kun ne teetettiin, että miehellä valuu kyynel poskella ja silmät on aivan vetiset.



Turha sanoakaan, että tuo on yksi parhaita kuva-aarteitani, niin herkkä ja intiimi.



T jo kahden äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


RisaMaya:


Mieheni itki mm. ensimmäisenä iltana kun tapasimme.

Ihana mies joka näyttää tunteensa.

Vierailija
12/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyään harvemmin. Hän itki pyytäessään minut vaimokseen, kun lapsemme syntyi, kun minä sain raivokohtauksen ja löin häntä (silloin säikähdin itsekin omaa käytöstäni ja mies itki että hän ei enää tunne minua), kun näki ulkomailla asuvan isänsä pitkästä aikaa, kun veljensä kuoli jne...

ei erityisen herkkä tyyppi, mutta kun on aihetta niin itkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsemme ovat syntyneet. Ja silloin kuin jtn surullista tapahtunut. Ja yleinsä silmät kostuu jos itse alan itkemään..

Vierailija
14/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun piti kädestä enkelivauvaamme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien lastemme syntyessä sekä laskiessaan oman äitinsä haudalle seppelettä.

Vierailija
16/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kanssa herkkis,itkee tv-ohjelmissa,leffassa ja liikuttuu helposti. Mutta " oikeaasa" elämässä ei itke,vaikka meillekin on sattunut kaikenlaista.

Vierailija
17/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän omissa häissä alttarilla. Kuinkas mä nyt sen unohdin.



66

Vierailija
18/56 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut monta keskenmenoa, niitä on itketty yhdessä. Mieheni kärsii paniikkihäiriöstä ja sellaisen yhteydessä/jälkimainingeissa hän on itkenyt. Läheisten kuolemat itkettävät myös.



Isäni olen nähnyt myös itkevän, esimerkiksi kun hänen vanhempansa kuolivat. Samoin hän itki kun isosiskoni hevonen kuoli.

Vierailija
19/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä kuoli todella traagisessa onnettomuudessa kovasti rakastamamme kissa tänä syksynä. silloin mies itki. koskettavaa.

Vierailija
20/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin viime kerrasta on tosi pitkä aika.



Joskus elokuvissa (taidan olla herkkiksen kanssa naimisissa =) ja joskus kun ollaan otettu yhteen pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi