Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu autokaupoille

Vierailija
12.12.2025 |

Ei olisi rahasta kiinni ostaa uudempaa autoa, mutta mies ei vaan innostu. Jo viisi vuotta ajanut vm. 2004 Volvolla, sillä jo yhteensä ajettu joku 240000km. 

Mä haluaisin uudemman auton. Toi Volvo kuluttaa aika paljon bensaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset kävele autokauppaan ja osta uudempaa? Kyllä sinne voi ihan yksinkin mennä. Yli 20v autoa ei kannata edes tarjota liikkeeseen vaihdossa.

Vierailija
2/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä Volvo kuluttaa bensaa. Uuden ja vanhan Volvon välirahalla ostaa vuosia bensaa siihen vanhaan Volvoon! Itse ajan vielä 1996-vuoden nissanillani ja ajan niin kauan kunnes inssi on eri mieltä! Miksi vaihtaa maailman kestävintä ja parhainta autoa mitä ikinä on tehty mihinkään nyky paskaan?!

Vierailija
4/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on kyse vain siitä, että nainen haluaa kuluttaa miehen rahoja.

Vierailija
5/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina osannut ostaa oman autoni ilman miestä.

Vierailija
6/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA!

Vierailija
7/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee niihin ilman miestäkin ja sitten voi ostaa sellaisen auton kuin haluaa. Miesten kanssa se auton ostaminen vaikeampaa on. 

Vierailija
8/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan sama mitä Volvo kuluttaa bensaa. Uuden ja vanhan Volvon välirahalla ostaa vuosia bensaa siihen vanhaan Volvoon!"

Sitten ei vain pidä itkeä sitä bensan hintaa ja vaatia sitä koko ajan alas. On ihan oma valinta ajaa autolla joka syö valtavasti bensaa. Sitä ei valtion pidä tukea.

Vierailija
9/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä volvoa pystyy vielä itse korjaamaan, nykyvempaimia ei juurikaan. Viksu mies.

Vierailija
10/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies menee naisen kanssa huonekalukauppaan, mies maksaa huonekalut, kantaa ne autoon, ajaa auton kotiin, kasaa huonekalut ja nostaa ne naisen haluamaan paikkaan. 

Naisista ei ole yhtään mihinkään, silti naiset luulevat voimaantuneensa. Naisten yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. 

Vierailija
11/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvosta ei kannata luopua.

Vierailija
12/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä volvoa pystyy vielä itse korjaamaan, nykyvempaimia ei juurikaan. Viksu mies.

Kyllä ne kuluvat osat pystyy ihan samalla tavalla vaihtamaan uudestakin autosta.

Eikä meillä juuri enää ole liikenteessä autoja joissa ei olisi sen kymmenen eri tietokonetta ja sähköistä systeemiä. Ei 20 vuotta vanha Volvokaan enää mikään puhtaasti analoginen systeemi ole. On ABS:t, digitaaliset moottorinohjaukset jne.

Vierailija
13/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota naapurin mies mukaan autokaupoille 🤣

Vierailija
14/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

240 000 ajettu Volvo on vasta sisäänajettu. Elämän aikana saa säästettyä aivan valtavasti rahaa, kun ajaa vanhoilla autoilla.

Vierailija
15/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei enää tehdä kunnollisia autoja, joten ei voi ostaa uutta.

Vierailija
16/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on nuo lasipalatsit. Sinne kun vie auton ja ottaa sijaisauton huollon ajaksi, jää illalla aikaa hauskempaan. Voi vaikka saunottaa naapurin emäntää, kun sen ukko rassaa taas sitä ikäloppua Volvoa tallissa.

Vierailija
17/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuluu 5,5l sadalla, tuutko kyytiin?

Vierailija
18/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen sitten haluaisit? Ostat oman niin on molemmilla  mieleiset? Tuon volvon vaihtoarvo on varmaan se pari tonnia minkä tinkaavat muutenkin helposti hinnasta pois.

Tosin sitten on kahden auton kulut, mutta eikö ne uusissa ole yleisen mielipiteen mukaan lähes ilmaisia. 

Ps. meiden perhe ajaa 10v ja 20v autoilla. 

Vierailija
19/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä Volvo kuluttaa bensaa. Uuden ja vanhan Volvon välirahalla ostaa vuosia bensaa siihen vanhaan Volvoon! Itse ajan vielä 1996-vuoden nissanillani ja ajan niin kauan kunnes inssi on eri mieltä! Miksi vaihtaa maailman kestävintä ja parhainta autoa mitä ikinä on tehty mihinkään nyky paskaan?!

Saatat olla riski tuolla liikenteessä, koska autosi ei reagoi itsenäisesti liikenteessä vaan kaikki riippuu sinusta. Turha sanoa olevasi hyvä kuski, niinhän me kaikki omasta mielestämme ollaan. Autossasi ei ole edes luistonestoa (ESP), saati sitten automaattista hätäjarrutusta. Eli vaikka olisit kuinka hyvä kuski nastarenkainesi, niin autosi saattaa lähteä yllättäen urien tai muiden takia heittelehtimään ja se on menoa vanhalla autolla silloin. Puhumattakaan edessä yllättäen olevat esteet, toisen auton perä, eläin, tai saati ihminen. Automatiikka reagoi nopeammin kuin sinä, turha yrittää kiistää sitä.

Vierailija
20/31 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ajan volvot oli vielä vankkoja ja kestäviä autoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi