Lue keskustelun säännöt.
Loviisalaisia kuulolla?!
01.09.2007 |
Tärppäisköhän heti näin aamusta ja saisin jonkun Loviisalaisen apuun :)
Nyt viikonloppuna kun on se Wanhassa Wara Parempi niin onko silloin kaupungista joku erityinen alue rajattuna vai miten? Kävin sivuilla katsomassa ja siellä lukee, että pääsymäksu 8e, mutta ei tarkemmin kerrota että mihin/mille alueelle. Tarkoitus oli lähteä käymään parissa liikkeessä ihan siinä keskustassa, mutta pääseekö niihin nyt sitten?
Iso kiitos jos joku osaa neuvoa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pääset kyllä liikkeisiin ilman mitään maksua. tervetuloa! aurinko paistaa...